Alla inlägg under maj 2011

Av Linda - 5 maj 2011 16:09

jag är helt slut, jag förstår verkligen inte hur man kan vara så trött precis hela tiden? Herregud, jag måste verkligen få i mig lite mer vitaminer och så för att få lite mer energi, samt att jag måste dra i gång med motionen igen, det har legat lite i lä den sista veckan eller två med ett maniskt tenta skrivande, som inte är färdigt än, dock är första utkastet opponerat på, och jag inväntar lit6e mer riktlinjer, annars är jag faktiskt nöjd med min prestation, det är ett bra skrivet arbete, välformulerat helt i min smak, Nöjdhet (men tack Sara och Sanna, jag har fått lite tips till förändringar, och det ska jag göra)


Snart måste jag ner till väldens dyraste konsum för att handla lite basvaror, det är heeelt tomt här hemma, efter en tid med kärleken i sthlm-...



Sen blir det fika hon sötaste S då hon fyller år HIPP HIPP HURRRAAAAA!! 


Jag hoppas verkligen jag kommer ha tid att prata lite med hjärtat mitt sen, han åker till småland imorgon, vilket betycer att vi inte kommer ha en möjlighet att se på varandra förrän tidigast söndagkväll, jag är INTE nöjd, men självklart fruktansvärt glad att han ska bort på gubbhelg med P, välbehövligt och jäkligt trevligt.. Jag kom tillbaka hit sent i går kväll, och jag är ite nödj, mitt hem är med F och det är där jag vill vara, jag hoppas verkligen att jag får min praktik där nere, det betyder jag kan bo där mer kontinuerligt och inte hatta fram och tillbaka, men jag har iaf heeeela sommaren att se fram emot med honom och knoddsen vilket jag ser fram emot (önskar bara den där andra där kunde tagga ner lite, mitt ogillande är lika starkt idag som det var igår!!) 


Jag såg på schemat för min handledare att hon var i sthlm i ett par dagar, har jag riktigt tur innebär det att hon är nere och besöker en ev praktikplats, men det är ju bara vad jag önskar, och så behöver självklart inte vara fallet...



blä, Fredrik jag saknar och älskar dig

Av Linda - 4 maj 2011 11:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Allt det där som finns i vardagen som egentligen inte betyder någonting för dig, men som är otroligt viktigt för mig

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards