Alla inlägg under september 2012

Av Linda - 30 september 2012 21:23

Av Linda - 30 september 2012 18:51

Att stoppa huvudet i sanden, det är det jag gör just nu.. Jag måste sluta och verkligen avsluta..

Av Linda - 26 september 2012 19:19

Ser såret på min tumme, och en liten del av mig önskar att en infektion ska gro så jag bara får försvinna i ett par dgar eller så.. orken finns inte, jag slits i tu, hjärtat bankar för hårt och lungorna känns allt för små..

Jag gnäller jag vet, men va fan låt mig få göra det, jag letar inte sympati, jag vill inte ha sympati, jag vill ha en nick, en hand på min axel, men jag vill ha tysthet, jag vill inte prata mer än nödvändigt, jag vill skratta, prata om världen, jag vill ta med mitt mörka ner i dunklet där ingen annan kan se (det finns ni som gör det ändå, och jag tackar er för det)

Mitt glada spar jag till er, jag spar det till jobbet, jag spar mitt leende till världen utanför lägenheten, där leendet och skrattet lockas fram.. Men här, här hemma i tystnaden och ensamheten där finns min sorg, där är den som starkast, där förlamar och isolerar den mig, där gör den mig apatisk och rädd..

Igen har jag svårt att ta mig över kanten, upp ur hålet, fram genom slyn, allt mer frekvent blir dessa störningsmoment, allt tätare är mina fall, allt oftare snubblar jag.. men jag vet också att det ordnar mig, det blir bra, det löser sig.. jag är bara rotlös just nu..

Av Linda - 20 september 2012 15:46

Helt plötsligt smakar all mat äckligt jag förstår verkligen ..

Av Linda - 19 september 2012 21:26

en gång hade jag en vän som sa att du kommer aldrig vara ensam (kärleksmässigt) för du är så jävla vacker, vi var båda vid detta tillfället relativt nyseparerade, jag är fortfarande ensam, och hon går nu in i sitt tredje samboförhållande.. HEJ EVIGT JÄVLA ENSAMMA KVINNA arsle.. Det är inte ens värt det.. Utbildning, jobb och katter, resten kan fan kvitta nu, jag tror fanimej att det finns vissa av oss som helt enkelt inte är ämnade för tvåsamhet..  

Av Linda - 18 september 2012 02:38

Jag löste av en av mina favoritpersoner när jag kom till jobbet idag, samma kvinna som aktivt prata illa om mig sen hon påbörjade sin nya anställning här där jag går som timmis.. hon tittade mig knappt i ögonen och sa inte många ord, jag och andra sidan log och hälsade nästan supertrevligt och var såååååååå glad att se henne..

In your face, jag är bättre än dig


? C U N T ?

Av Linda - 13 september 2012 08:54

Minus tre kilo och jag känner mig och tycker jg ser tjockare ut än någonsin... lustigt va kroppen och hjärnan kan vara i synk :S

Av Linda - 12 september 2012 12:58

hoppas jag iaf, men det tär på allt.. kropp, själ, fokus.. usch jag önskar att jaha faktiskt hade någon att falla tillbaka på ekonomiska och emotionellt..

Presentation


Allt det där som finns i vardagen som egentligen inte betyder någonting för dig, men som är otroligt viktigt för mig

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards