Alla inlägg under april 2011

Av Linda - 30 april 2011 13:16

Ja ogillar dig, ja tycker du är en hemsk kvinna, allt du gör motsäger precis allt jag tycker och tänker och din logik och ditt resonemang äcklar mig

Bloppis-annons
Av Linda - 21 april 2011 09:56


Tvättmaskin toppmatad säljes. 


Är i mycket fint skick, begränsad användning, köpt november 2010 (instruktionsbok medföljer)


Kan hämtas omgående!!


2000 kr (pris kan diskuteras vid snabb affär)






OBS! Den här annonsen är inte längre aktuell!
Husgeråd & Vitvaror, Säljes - Värmdö (Stockholms län)
Pris:    2 000:-
 
Av Linda - 17 april 2011 19:33

Jag har för första gången i mitt liv lyckats med det som man verkligen inte vill ska hända, jag har dödat mitt hår, när det äntligen är långt bleker jag sönder håret för första gången någonsin! Mitt hår är som tuggummi, det är verkligen som tuggummi, det rasar av mig, det går av bara jag tittar på det, tårarna rinner och jag får sitta här i min dumhet! Jag pratade precis med min gubbe, och sa till honom att det finns en chans att jag anländer relativt hårlös imorgon, han trodde mig inte, förrän jag började gråta.. Jag tror jag skäms ihjäl, hur fan kan man när man är 26 år gammal, göra någonting så dumt??  


Jag ska sätta mig och gråta en stund...

Av Linda - 17 april 2011 15:35

ja låter som alfons idag, jag ska bara, jag ska bara.. Hur länge kan man dra på saker innan konsekvenserna blir lidande resultat? Jag vet inte, denna gången kanske det är dags.. Nej jag kommer dra igång snart, ska bara... 


Jag har några artiklar att läsa innan jag på riktigt kan börja med tentan, jag har börjat spåna och skrivit ner massa små delar, stycken och idëer etc, så under veckan ska det skrivar. Jag åker som sagt till F imorgon eftermiddag, och han kommer jobba framt ill kl 18 större delen av veckan, vilket innebär att jag kan sitta och skriva större delen av tiden, såvida jag inte ska jobba (vilker jag både hoppas och inte hoppas). Sen blir det en lååång helg, med läsande, men inget skrivande och massa massa mys med min gubbe.. Sen kommer knoddsen, så då blir det en hel massa pluggande under de timmar jag är ensam hemma (och inte jobbar), men det ska gå, det måste gå!!


Jag har fortfarande ont, mest hela tiden, men jag hoppas på att det ska ge mig sig snart, imorgon bär det av till charlotta- mottagningen, och vi får se hur det går där, samt att jag har föreläsning och en hel del andra saker som ska grejas.. Jösses..


Ja ja


tajm tå gät måving 

Av Linda - 14 april 2011 10:45

jag är så trött nu så jag kräks snart, det är inte ok... mitt huvud värker och värker och värker, och det sitter i tandraden, i de tänder jag vet att jag måste laga, för jag vet att jag måste, men jag vet också att jag inte har råd!!


Jag ser inte int e inte fram emto dagens föreläsnig, främst för att den börjar så sent, dock är den bara två timmar lång, och sen bär det av till min mamma, och en helhelg med plugg (jag ser fram emot mina mamma, men fan inte plugg)


Sen måndag, ja då tar jag min väska och åker till kärleken.. Det finns delar där jag allra helst vill ska förvinna, måstet att skriva tenta när jag är där i kombination med att jag ska börja mitt nya jobb är väl bara en av dem. Men den finns annat som jag också önskar längre bort än månen, men det går ju inte så det blir att leva med det.. Mindfullness kommer till åtanke, jag tänker tanken, ja det gör ja.. Jag tänker också ta vara på det jag har nu, och inte oroa mig för framtiden, för de kommande veckorna för sommaren, för tanken ja den kommer vara där ändå, och jag KAN leva med den, jag MÅSTE leva med den, den kommer INTE försvinna, enda möjligheten för den tanken att försvinna ut ur mitt liv, blir då jag inte längre har ett liv där borta, men mina andra otroligt viktiga tankar.. Verkar det virrigt? Ja kanske för dig som läser, men jag vet ju vad jag menar haha.. Nej jag håller inte på att bli mer knäpp än vanligt, men ibland måste jag kanske tänka på vad jag faktiskt skriver.. 


Vi hoppas på en lugn sommar utan intriger, JAG hoppas på en lugn sommar utan intriger, jag hoppas på en vecka eller två utan intriger.. Kan jag få det?? Nej Jag tror inte det, men önska och hoppas kan jag väl få??



Jag älskar och saknar dig F

Av Linda - 11 april 2011 13:51

jag har jätte onte i mitt lilla huvud, det har kommit i vågor hela dagen, med en grym morgon där jag faktiskt fick gå och lägga mig igen, ondhet i magen, och nu är huvudvärken tillbaka.. jag som faktiskt har en hel del att läsa, plus tvättstugan fram till kl 22.. Jaja


klänningen kom idag, mina pupper är förstora, annars passar den jätte bra, så får väl se till att lägga ut den lite, eller kanske faktiskt ta tag i banteriet och gå ner massa kilon.. fast utan att banta, för lustigt nog så varje gång jag ska banta, så går jag istället upp i vikt..


Imorgon bär det av till VC, och jag undrar hur fru doktor reagerar när jag kommer vägra ställa mig på vågen?? Jag har kommit fram till att jag ALLTID vare sig det är till en doktor eller sjuksköterska ja går till måste ställa mig på vägen. Jag trodde detta var en norm, men jag hade tydligen fel, då ingen annan som jag känner måste göra detta, så jag ska vägra.. Jag ingår inte i ett viktprogram med min läkare, därför kommer jag inte väga mig punkt.. Undrar hur hon kommer reagera.. Sen har jag en lång lista med saker jag behöver prata med henne om, inte bara dianbetetsen.. det finns så mycker mer som måste redas ut just nu.. suck pust stånkt, jag vet inte om jag orkar, men sen jag vet ju att jag måste....



jag saknar min gubbe, bara 6 nätter kvar, sen kommer jag vara där YAY jag längtar så nedrans mycket... 


Nej nu blir det tvättstugan



over and out!

Av Linda - 10 april 2011 19:56

BILDBEVIS 


Av Linda - 10 april 2011 14:41

ja så kan man nu beskriva mitt stackarns hår, ojojoj vad ska jag ta mig till? Jag vet ju att det händer inte bara så där, utan om man gör det hemma är det en väldigt långdragen process, men ja det är inte direkt roligt, nu när man är mitt i den.. Det är inte heller lätt att förstå att jag gör detta VARJE vår/sommar. Maija skulle döda mig, men för sucka och skaka på huvudet, med ett rungande MUPPET. 


Men men om ett par veckor är det förmodligen bättre..


Sen är våren här YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY

Presentation


Allt det där som finns i vardagen som egentligen inte betyder någonting för dig, men som är otroligt viktigt för mig

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards