Alla inlägg den 4 april 2011

Av Linda - 4 april 2011 22:21

KBT kursen är äntligen slut, ÄNTLIGEN, fast jag vet att hade den infallit på en annan dag, en annan månad en annan tid hade jag säkerligen uppskattat kursen så otroligt mycket mer, för det är intressant, jäääääääätte intressant, men just nu i mitt liv hamnade den fel, och jag har inte uppskattat kursen på ett sätt som jag kanske hade gjort, däremot har jag fastnat för ACT, det är en faaaaaaantastik metod!!


Men nu är kursen slut, och om jag nu lyckas skrapa ihop till ett godkänt ska jag spara under böckerna och lägga tid på dem till sommaren, njuta av att läsa, men inte nu, inte om jag inte måste...


Kvällen avslutades med en pizza, för att fira att dessa veckorna är över, för de har varit jobbigt, mycket mycket jobbiga, men just nu känns det som det grå har skingrats, veckan med kärleken hjälpte nått så fruktansvärt.. Men nu, nu är det på väg att bli bättre.¨.. Ja pizzan hjälpte :P


Sen köpte jag slingmedel trots att jag inte har råd ALLS men fin ska jag bli... eller orange typ


dämit




jag älskar och saknar dig

Av Linda - 4 april 2011 07:04

både till mig själv och alla andra vossare ht 2009!

Presentation


Allt det där som finns i vardagen som egentligen inte betyder någonting för dig, men som är otroligt viktigt för mig

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards