Alla inlägg under juli 2012

Av Linda - 20 juli 2012 20:32

börjar bli förbannat trött på att aldrig hamna i första rum...

Av Linda - 17 juli 2012 11:08

Första inlägget med appen.. myser med finaste s och dotra snart jobb yay

Av Linda - 3 juli 2012 18:28

kom ner till tvättstugan idag, öppnar glatt dörren (eller glatt vet jag inte, men öppnade dörren gjorde jag iaf) med nyckelbrickan och kliver in, och där kliver en kvinna in i min tvättstuga och snabbt som fan börjar hon lasta in sin tvätt och trycker på knapparna.. Lite chockad står jag där med tanken "har jag tagit fel på dag, för det är den enda dörren som låslampan lyser på, hmmm" Jag kliver upp till databokningen och kikar, och visst fan är det min tvättstuga kärringen klivit in i.. Jag kliver upp, knackar på rutan och säger, ursäkta, jag har bokat denna.. 

  Får nu ett riktigt surt svar tillbaka att jag minsann har fel, och att kvinnans sambo bokat tvättstugan för flera dagar sendan, varav jag kliver upp till datorn och pekar, KOLLA HÄR!! Men nej både jag OCH datorn har fel, och jag märker snabbt att inte alla hästar är hemma i stallet, att vissa skruvar är lösa, att korna har gått på grönbete.. Så jag biter mig i tungan, och bokar den LEDIGA tvättstugan bredbvid, och avbokar den "stulna" tvättstugan.. 


Så nu BIAAAAAATCH tvättar du varken gratis eller kommer in i tvättstugan senare HAHAHAHAHA 


IN YOUR FACE CUNT

Presentation


Allt det där som finns i vardagen som egentligen inte betyder någonting för dig, men som är otroligt viktigt för mig

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards