Alla inlägg under maj 2011

Av Linda - 31 maj 2011 22:02

min karl kommer på torsdag, och herregud vad jag väntar, åh vad jag väntar!

Av Linda - 31 maj 2011 17:57

min romatiserade dröm föll i stöpet.. Jag får vänta tills på torsdag innan min kärlek knackar på min dörr.. Mutter mutter mutter, men han kommer iaf YAY, inte en dag försent, eller jo en hel massa dagar försent om du frågar mig, men han kommer snart i alla fall!! 

Av Linda - 31 maj 2011 16:40

innerst inne hoppas jag på en romatisk överraskning, dock vet jag att så inte är fallet och att jag får vänta i en dag till eller två (jag tror två, speciellt då det är så fruktansvärt mycket att göra på jobbet just nu) dock drömmer jag om en romatisk överraskning, och vad skulle man göra utan drömmar?

Av Linda - 31 maj 2011 10:02

är att starta en såkallad "matbank", ett center dit fattiga barnfamiljer, pensionärer, och alla andra kan vända sig till när pengarna inte räcker till. Jag pratar nu inte om ett soppkök (även om nu det också vore någoting relevant att starta, för det behövs verkligen) utan lokaler där jag kan samla in basvaror och konserver, ja allt det där som behövs i ett hem för att motverka hunger och misär.. 


Min önskan är att maten kan doneras direkt till familjer, eller till organisationer som stödjer kampen mot fattigdom.. 


Detta är min dröm, detta är min ambition, och innan jag dör ska jag annordna detta, detta ska bli mitt stora mål i livet! 



 http://blogg.aftonbladet.se/barnfattigbloggen (allt för många lever under gränsen för vad som är acceptabelt, jag vill hävda att det kommer att bli värre)

Av Linda - 30 maj 2011 22:45

44 personer har läst min blogg idag, och inte en enda har lämnat en kommentar.. Ska jag säga tack??

Av Linda - 30 maj 2011 22:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda - 30 maj 2011 21:49

jag blir så trött, jag är en sådan bitterfitta som hugger på allt, och känner mig bortvald... ja orkar snart inte mer, snälla kom hit nu

...

Av Linda - 30 maj 2011 21:05

va roligt att orken plötslig infann sig, igen...

Presentation


Allt det där som finns i vardagen som egentligen inte betyder någonting för dig, men som är otroligt viktigt för mig

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards