Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Linda - 26 maj 2011 22:46

ja bara hostar och hostar ja, usch, pollen och förkylning är inte en ok kombination, konstigt nog blir hostningen värre på kvällen och natten, så jag sover som en kratta YAY



älskar och saknar mitt hjärta

Av Linda - 26 maj 2011 16:08

japp det blev jag idag, och inte direkt ur en positiv bemärkelse, då hör och häpna min spiral faktiskt har "ramlat" ut ur min kropp YAY, jag fick så klart en ny insatt idag (ska vi kanske sätta pengar på hur länge den sitter kvar? med tanke på att den första inte överlevde två månader??) Jaja iaf, som sagt en ny sattes in idag, utan kostnad (vilket vi tackar för, jag och min plånbok) och jag hoppas verkligen den sitter kvar, jag hoppas också att ja inte kommer ha lika ont denna gången, för en konstant smärta i livmodern (eller konstant smärta överhuvudtaget) skapar ett fruktansvärt labilt humör, vilket inte är gynnsamnt för varken kärleksförhållande eller andra förhållanden...


Iaf, nu skrivs det tenta, eller jag har börjat, och hoppas på (jag SKA) bli klart tills på onsdag nästa vecka, lagomt till att hjärtat kommer hit till mig YAY..


Jag har haft finbesök idag av såväl sötaste S, som mina morföräldrar och min kusin, så det har varit myspys, dock inget direkt tentaskrivande så dagen också innehöll ett akutbesök men det får bli nu på kvällen...


älskar och saknar dig mitt hjärta <3

Av Linda - 26 maj 2011 08:44

Jaha, då har jag fått en akuttid på gyn eftersom det finns en sannolikhet att min spiral INTER sitter kvar då jag inte känner några trådar, JÄVLA SKIT om det blir en ny insättning betyder det fler månader av smärta och dåligt humör, men och andra sidan, om jag inte sätter in den kommer jag ju blöda konstant som vanligt, och sen finns ju risk för annat tjafsigt också, herregud jag till ju bara skona min familj från allt vad humör svängningar heter

Presentation


Allt det där som finns i vardagen som egentligen inte betyder någonting för dig, men som är otroligt viktigt för mig

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards