Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Linda - 30 maj 2011 22:45

44 personer har läst min blogg idag, och inte en enda har lämnat en kommentar.. Ska jag säga tack??

Av Linda - 30 maj 2011 22:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda - 30 maj 2011 21:49

jag blir så trött, jag är en sådan bitterfitta som hugger på allt, och känner mig bortvald... ja orkar snart inte mer, snälla kom hit nu

...

Av Linda - 30 maj 2011 21:05

va roligt att orken plötslig infann sig, igen...

Av Linda - 30 maj 2011 19:38

berätta precis för min karl att jag kände mig lite ensam och övergiven precis i denna stund eftersom han inte hade tid att fortsätta prata med mig för han skulle in och fika med grannen.. Sen att jag är löjlig det är en annan femma :) fast det vet han också, ensamheten och övergivenheten handlar om längtan mer än något annat, jag vill också vara med och fika ju :)


Åh vad jag älskar honom, precis lika mycket som han älskar mig, och snart snart snart är det dags, snart kommer han hit, 1 alternativt 2 dagar kvar beroende på jobbet, och


HERREGUD vad jag önskar att tiden bara kunde gå liiiiiite fortare..


Fredag nästa vecka, är det HEJ DÅ VÄRMLAND, HEJ HUVUDSTAD och en fantastiskt sommat med min underbara underbara karl :)


Fredrik, jag älskar dig hjärtat mitt    

Av Linda - 30 maj 2011 17:10

tyckte stolt att magen blivit mindre, yes jag är på rätt väg, tills jag fick kommentaren, men är du gravid..? TACK man kan bli dep för mindre... 

Av Linda - 30 maj 2011 13:54

skriver ett stycke med brinnande fart, för att stanna upp, med frågan, vart vill jag komma med detta? 

Av Linda - 30 maj 2011 10:00

att man kan tycka så synd om sig själv hela tiden, det är ju helt otroligt! det är inte ett dugg synd om mig, inte heller är det något fel med det som händer runtomkring mig just nu.. Det är bara jag som känner mig ensam, lite åsidosatt och allt som tillkommer där.. 


Distansen är fruktansvärt jobbig just nu och har varit i flera veckor, redan efter ett par dagar var det jobbigt, och nbu har det gått 27 dagar sedan jag fick hålla om min karl, 27 dagar och det är ett par dagar kvar innan jag får ta ihonom igen, och det är helt enkelt inte ok, jag mår fysikt illa..



Jag har också en förkylning som inte släpper, och jag har gegga i hela huvudet, min lvmdr värker lite smått och för att göra det hela så mycket bättre har jag nu också fått tillbaka värken i tänderna som måste lagas YAY helt underbart fantastiskt vad synd man kan tycka om sig själv!


Det är ju helt otroligt att vissa kan stå ut med humör som skiftar mer än aprilvädret gör.. Jag älskar dig

Presentation


Allt det där som finns i vardagen som egentligen inte betyder någonting för dig, men som är otroligt viktigt för mig

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards