Alla inlägg under april 2013

Av Linda - 9 april 2013 18:13

Jag har skickat iväg en jobbansökan idag, inte för att jag inte vill arbeta där jag är idag, för jag börjar nu komma igång med mer ansvar och nya uppgifter och efter tre  månader känns det skönt att det verkligen börjar röra på sig, MEN det kom upp en tjäsnt som biståndshandläggare, och i framtiden är det någonting jag vill arbeta med, självklart med en önskan om att komma högre upp i den administrativa stegen (Jag VILL arbeta som arbetsledare) 


Och jag kände att jag ville söka bara för att se om jag faktiskt har en chans? Det är ju aldrig fel att faktiskt försöka? Sannolikheten är liten, men viljan är stor.. Jag planerar att stanna i Eskulstuna i ett bra tag framöver MEN jag vill också utforska utvecklingsmöjligheter 


Som sagt.. kär är jag också... 

Presentation


Allt det där som finns i vardagen som egentligen inte betyder någonting för dig, men som är otroligt viktigt för mig

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards