Alla inlägg under maj 2012

..

Av Linda - 27 maj 2012 17:17

dagar som dessa kan jag inte göra mer än att känna mig förbannat (emotionellt) ensam.. Sitter i solen, men field som sällskap och ser alla par som går förbi hand i hand.. ensam är bara förnamnet av det jag känner mig.. idag, är en katt dag, i dag är undvikande av katter inte ett val, idag ser jag en tomhet som jag inte vet hur jag ska fylla.. samma tomhet som fanns i sthlm, som fanns under tiden innan, som funnits där hela livet, den släpper inte.. ett konstant tomrum.. det spelar ingen roll hur jag försöker fylla tomrummet, destruktivitet, det funkar inte, det kanske är dags att acceptera det, och leva livet med tomheten som partner.. jag orkar inte 

Av Linda - 24 maj 2012 21:49

det finns många olika typer av självkadebeteende, jag har personligen bekantat mig med tre genom åren.. två är fortfarande aktiva i mitt liv.. 

..

Av Linda - 16 maj 2012 13:32

åh sa hon när hon ramlade ner bland törnbuskarna

Av Linda - 15 maj 2012 20:27

jag fick ett paket idag på posten.. Lyckan bubblade inom mig, hade jag fått paket? Vem tänkte på mig när det är som allra kämpigast, var det nå litet uppmuntrande, fint, sänt med kärlek och uppmuntran? 


Tänk vad besviken jag blev när jag öppnade paketet det var den där tröjan jag köpte för 2 månader sedan som aldrig kom fram.. Jag blev uppriktigt riktigt besviken.. 

Av Linda - 15 maj 2012 19:45

jag känner hur ångesten pyr inom mig, den river och sliter och slår för att få komma ut.. Jag är (precis som de allra flesta som sitter med uppsats) helt slut, och jag är helt förtvivlad inför det faktum att jag ligger så långt efter i min planering (hur hände det??) för två dagar sedan fanns inte en anstymelse av oro i kroppen, nu vibrerar jag.. 


Om sex SEX dagar ska min uppsats vara inne i sin helhet och jag är så långt från färdig som man bara kan bli.. Analysen och resultat delen tar knäcken på mig, jag jag vill ingenting annat än att bara lägga mig ner och försvinna, integreras med golvet och bli en del av inventariet i min lägenhet (kan man köra en BoothstrapBill Turner och växa fast i väggen så som han gjorde i The Flying Dutchman??) 


Det är lustigt hur gamla mönster gör sig påminda i stressande tider, det mörka svarta som fanns förr cirkulerar runt huvudet som olyckbådande korpar, jag gillar det inte och försöker för allt jag är värd att ignorera dem..



Linda One -  selfharm ZERO

Av Linda - 10 maj 2012 10:15

det vara en möjlighet att istället för att klicka i en ruta som varnar för vuxet innehåll, klicka i en ruta som varnar för barnsligt innehåll.. Nej jag menar inte att alla under 20 skriver melöst dravel, men massa dutt, rosa, hästar och dah jag ler typ ledig från skolan dravel, det orkar jag inte med, och hela bloggforumet svämmar över av just detta.. 


Kan jag inte bara på en knapp som gör att om du är över 18 eller kanske 20 så syns du, yngre, nej då syns du inte alls??

Presentation


Allt det där som finns i vardagen som egentligen inte betyder någonting för dig, men som är otroligt viktigt för mig

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards