Direktlänk till inlägg 27 maj 2012

..

Av Linda - 27 maj 2012 17:17

dagar som dessa kan jag inte göra mer än att känna mig förbannat (emotionellt) ensam.. Sitter i solen, men field som sällskap och ser alla par som går förbi hand i hand.. ensam är bara förnamnet av det jag känner mig.. idag, är en katt dag, i dag är undvikande av katter inte ett val, idag ser jag en tomhet som jag inte vet hur jag ska fylla.. samma tomhet som fanns i sthlm, som fanns under tiden innan, som funnits där hela livet, den släpper inte.. ett konstant tomrum.. det spelar ingen roll hur jag försöker fylla tomrummet, destruktivitet, det funkar inte, det kanske är dags att acceptera det, och leva livet med tomheten som partner.. jag orkar inte 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 5 mars 2016 10:34

Det bara är så..

Av Linda - 3 mars 2016 14:07

Jag kan ibland, eller eg ganska ofta uppleva mig själv att vara begränsad i mitt sociala umgänge, få men goda vänner, men med sporadiskt umgänge, det är jag, och jag känner mig ensam. . ...

Av Linda - 24 januari 2016 20:37


Ibland önskar jag att jag kunde trycka paus, pausa min hjärna från att helatiden tänka katastroftankar, att jag på något sätt är sämre än alla andra. Att jag kan återfå min goda självkänsla och mitt självförtroende.. Men av någon aledning tappade jag...

Av Linda - 8 oktober 2015 23:10


Av Linda - 27 september 2015 16:58


Dom är inte så bara dom, bf + 9 och jag blir väl snart knäpp, inga direkt känningar och vi planerar kallt med att inställa oss på förlossningen kl 09:00, fredagen den 2/10 för igångsättning :(. När graviditeten varat i 10 månader, och när 7 av do...

Ovido - Quiz & Flashcards