Alla inlägg under mars 2011

Av Linda - 29 mars 2011 11:13

varför svara inte kvinnan på mitt email, jag blir tokig, jag tycker inte om att gå runt på tå och vänta, det är ett störningsmoment!!


Har varit ute på en promenad i det härliga vår vädret... nej ju ljög ja, inte om promenaden men om det härliga vårvädret, det är kallt och grått och nu märkte jag precis att det små snöar lite, eller så är det kanske någon som står på taket och slänger ut floorsocker??? Naj det är ju inte logiskt tänkande direkt :)


Sitter med det sista på beteendeanalysen, och jag börjar befara att jag helt och totalt har missuppfattat denna uppgift när man ser andras diskussioner, men det är för KBT tanten att bedömma och mig att skriva om, jag är redan inställs på såväl komplettering som omtenta.. Kanske kan skrapa ihop till ett G, men vet ni en sak, jag TAR en omtenta, jag gör det!! Jag orkar inte just nu, HEJ!!


SItter hos kärleken, och jag mår bättre, men inte bra, det är fortfarande grått, men jag ser helt enkelt ljusglimtarna bättre just nu, nu när jag är där jag känner mig hemma, home is where your heart is 








Av Linda - 28 mars 2011 16:20

Jag mår så mycket bättre, men inte bra än, men det kommer, min kropp strejkar och lust nu pågår syndafloden till fullo, det tar bara omtag hela tiden

Av Linda - 25 mars 2011 14:28

ja städar, imellan det att det ringer i telefon.. Snart kommer världens underbaraste kvinna hit, hon ska brara skriva tenta först nere i trollhättan sen skynda sig hit för en kväll i musikens tecken MMUUUUUUUUUUUSTASCH, hur nöjd är inte ja, jo jag sa en gång i tiden att jag ska gifta mig med Ralf, dock är han lite för liten (och redan gift) sen har jag ju F :P 


F ja, han kommer hit imorgon YAY hur glad som helst är jag för det..




Resultat för sista kursen ute, VG minsann, Jag är Nöjd, tack för den Herr Nöjd :)

Av Linda - 24 mars 2011 20:36

jag har haft grå perioder så länge jag kan minnas, med olika variation och intensitet men jag har alltid kommit ut på andra sidan helt ok, om inte bättre än förut, med nya erfarenheter och nya nyanser.. Tyvärr är det svårt när man är mitt i en grå period att se att det varit och är jätte ljust runt omkring.. Jag har en fantastisk pojkvän, som utan att be om det har kastats in i min förtvivlan, utan att kunna hjälpa och inte heller kunna ge det stöd jag känner jag behöver, 33 mil är långt för den där kramen jag känner ett desperat behov efter.. Lördag kunde inte känns mer avlägset en kväll som denna, jag önskar dagarna bara försvann och att det imorgon var lördag INTE fredag


Förlåt F, jag vill att du ska veta att jag är så ledsen att jag helt plötsligt belastar dig med detta.. Jag älskar dig, och jag är så glad att du älskar mig detta tilltrots.. 

..

Av Linda - 24 mars 2011 20:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda - 24 mars 2011 14:26

Ja hade tid att dra mig undan, att gömma mig, att inte vara. Det önskar jag just precis nu ja älskar dig

Av Linda - 24 mars 2011 13:20

Ja det var typ det jag ville, allt för att undvika att skriva en beteendeanalys

Av Linda - 24 mars 2011 11:08

jag förstår inte riktigt varför det blir så här, inte heller varför jag mår som jag gör.. Svärta som sprider sig som mögel inom mig, sorgsenhet, jag känner mig stor som ett dammkorn.. 


Presentation


Allt det där som finns i vardagen som egentligen inte betyder någonting för dig, men som är otroligt viktigt för mig

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards