Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Linda - 11 mars 2011 18:53

Idag är ingen bra dag, jo morgonen har varit jätte bra, vi har varit hos C äte massa bullar och myst med familjen allra nyaste tillskott, sjukt mysigt!!


Men om man bortser från det, så har dagen spenderats i bitterfitte tecken, minst sagt, men sprängande huvudvärk, som kommer från värk i nacke och axlar, vilket nu medfört nervkläm och domningar i fingrar, NAJS!!


Idag har jag återigen skrivit Brev till KBAB, jag har igen för sjugundrafemtiofjärde gången fått städa tvättstugan innan jag kunde påbörja min tvätttid, skitiga tvättlappar och bajspluppar på golvet INTE OK, skura ut själva tvättmaskinen fick jag göra också, VERKLIGEN INTE OK, förbannat, jag har god lust att sätta upp STORA lappar, kanske också en checklista i SÅ HÄR STÄDAR MAN EFTER SIG. 


Ja orkar inte mer, och vill allra helst sova där hjärtat trivs som bäst.. Jag starkt ogillar att så inte är fallet.. Men så är det, gilla läget antar jag DRET 

Presentation


Allt det där som finns i vardagen som egentligen inte betyder någonting för dig, men som är otroligt viktigt för mig

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards