Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Linda - 15 mars 2011 20:28

Nu sitter jag här, och ska strax till jobbet, för att i stort sett spendera alla mina timmar där fram till kl 22 på torsdag, eller jo jag har ju ett par timmar hemma emellan, men inte alls lika många som jag skulle vilja, då jag har blivit ombedd att börja tidigare imorgon, men ett par timmar i min egen soffa YAY gött...


Ska försöka plugga lite också när jag är där, efter som jag inte sover direkt bra, kannske man ska göra lite nytta, annars missar ja ju en hel veckas pluggtid...


Jag Älskar Fredrik, jag saknar honom nått så fruktansvärt, speciellt idag då solen sken som starkast, åh vad jag saknar dig!! 33 mil är jobbigt, det är väldigt jobbigt men vet ni en sak, fr.o.m 10 juni går vi från iblandbo till sambo iaf fram till hösten och terminstart, fast iofs har jag tur och får en praktikplats i närområdet så blir jag kvar där och som sambo fram till januari 2012 håll nu tummarna att det funkar och blir bra





Jag känner också hur mina ångest nivåer stiger, jag var ner till konsum för en stund sen, där kände jag hur jag fick svårt att andas, jag kallsvettades, kände hur kroppen skakade, jag blev svag i knäna, det stack i fingrar och allt som tillkommer, och jag är osäker på vad som triggar detta?? JAg blir så trött, jag känner av astman, och det KAN vara en orsak, jag har en ny hårspray, den är relativt starkt doftande, så det kan vara den...

Av Linda - 15 mars 2011 20:28

Nu sitter jag här, och ska strax till jobbet, för att i stort sett spendera alla mina timmar där fram till kl 22 på torsdag, eller jo jag har ju ett par timmar hemma emellan, men inte alls lika många som jag skulle vilja, då jag har blivit ombedd att börja tidigare imorgon, men ett par timmar i min egen soffa YAY gött...


Ska försöka plugga lite också när jag är där, efter som jag inte sover direkt bra, kannske man ska göra lite nytta, annars missar ja ju en hel veckas pluggtid...


Jag Älskar Fredrik, jag saknar honom nått så fruktansvärt, speciellt idag då solen sken som starkast, åh vad jag saknar dig!! 33 mil är jobbigt, det är väldigt jobbigt men vet ni en sak, fr.o.m 10 juni går vi från iblandbo till sambo iaf fram till hösten och terminstart, fast iofs har jag tur och får en praktikplats i närområdet så blir jag kvar där och som sambo fram till januari 2012 håll nu tummarna att det funkar och blir bra





Jag känner också hur mina ångest nivåer stiger, jag var ner till konsum för en stund sen, där kände jag hur jag fick svårt att andas, jag kallsvettades, kände hur kroppen skakade, jag blev svag i knäna, det stack i fingrar och allt som tillkommer, och jag är osäker på vad som triggar detta?? JAg blir så trött, jag känner av astman, och det KAN vara en orsak, jag har en ny hårspray, den är relativt starkt doftande, så det kan vara den...

Presentation


Allt det där som finns i vardagen som egentligen inte betyder någonting för dig, men som är otroligt viktigt för mig

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards