Alla inlägg under februari 2012

Av Linda - 27 februari 2012 18:38

är allmänt jävla skit irriterad, och ja det beror påå mycket.. 


Jag har fått ställa in min sthlms resa till helgen, som helt jävla vanligt i min värld, jag har ju faktiskt biljetter och inplanerade saker, som nu måste stå åt sidan för att min budget inte klarade av en dåligt planerad räkning, jag kräks snart på att vara så jävla fattig precis hela tiden, och jag har nu valt att studera i två år till. Två jävla år till med noll ekonomi att röra mig med.. Jag har iaf skaffat jobb igen, så jag kanske har lite mer att röra mig med, men inte fan hjälper det idag!?! Över 1000 kr skulle biljetterna till sthlm kosta, och då räknar jag inte in pengarna som jag skulle röra mig med när jag faktiskt var där, och med 600 kr på kontot skulle jag väl inte ens ta mig till örebro.. 


Jag har fruktansvärt dåligt samvete, eftersom detta får mig att svika en god vän, som jag hade planer med, det gör ont i hela mitt hjärta att behöva svika det gör ont i hela kroppen, hela jävla kroppen och jag ja det är inte ok.. verkligen inte ok


Sen finns det ytterliggare en sak som gör mig skitförbannad, och det är att jag känner mig lite åtsidosatt, det händer inte ofta, men på sista tiden känns det som jag skapar situationer där jag känner mig så här, ungefär som att när man fått som man vill (ömsesidigt) så kvittar resten.. Jag vet egentligen inte varför jag bryr mig, jag är minst lika värdelös på att knyta an och upp, men va fan, ja gnäller som den bitterfittan jag är... 


Av Linda - 24 februari 2012 15:49
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda - 21 februari 2012 19:46

jag orkar inte riktigt, jag orkar inte engagera mig, jag orkar inte.. nollställ och tom, helt och fullt, mest hela tiden, att börja om är lockande, att nollställa och börja om och göra det igen.. Vart finns reset knappen i livet när man behöver den... 


jag skulle iaf behöva en kram eller 10

Av Linda - 21 februari 2012 19:35
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda - 17 februari 2012 15:05

FBK krossade BRYNÄS - in your face - kommentar starkt riktat emot rödhake... 

Av Linda - 17 februari 2012 12:17

otroligt många träffar på inlägger halv 8 hos Caroline, undrar om det är någon som heter caroline med denna veckan? ja jag vet inte, men det är det mest besökta inlägger i bloggen denna veckan, lustigt.. Dåligt med kommentarer är det också, så skäms på er!!


Det rullar på annars, det rullar på sakta men säkert så rullar det på, jag sitter med en rotad ångest över min ekonomi, men jag är långt från ensam.. Jag bara känner ett stort frågetecken inför hur jag ska få det att gå ihop? Inte roligt alls... 

Av Linda - 16 februari 2012 15:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda - 10 februari 2012 12:29

men ändå bättre än vad jag gjorde tidigare i veckan.. Kanske men bara kanske så är förkylningen påväg bort? 


Imorgon blir det ViSA- fest, med bad taste tema, och inte fan har jag nått att ha på mig, ingenting faktiskt, kanske ja bara kanske får gå som en sopsäck, bad taste liksom?

Presentation


Allt det där som finns i vardagen som egentligen inte betyder någonting för dig, men som är otroligt viktigt för mig

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards