Alla inlägg under december 2012

Av Linda - 31 december 2012 22:27

En väldigt stor del av mig vill inte att morgondagen ska komma, morgondagen betyder första dagen på ett nytt jobb, första dagen på ett helt nytt fast jobb, tänk om dom kommer på mig, att jag inte alls vet någonting :$

Morgondagen betyder också att jag är ensam i en helt ny stad, morgondagen betyder att M och elementet åker tillbaka till Karlstad och det gör lite ont i kroppen att den personen jag spenderat varje dag och natt med sedan en tid tillbaka faktiskt inte kommet sova där och nu bara kommer göra det ibland USCH!!

Men iaf gott nytt år och hoppas vi alla får ett förjävla bra år

?

Av Linda - 23 december 2012 21:44

jag tillhär en av dem som faktiskt inte tycker om jul, jag är inte glad i detta högtid alls, för är snarare julen förknippad med ångest och oro, och egentligen är det utan direkt grund. Jag kan inte minnas någon direkt dålig jul, jagf har alltid haft bra jular, både med och utan min familj, aldrig varit ensam, aldrig varit utanför eller inte med.. Men samtidigt, kan jag inte åminnas en jul som jag faktiskt njutit av? Jag vet inte varför, det är bara väldigt väldigt jobbigt.. I år blir det fullfräs på jobbet, direkt följt av flytt på torsdag, vilket gör denna julen än mer jobbigt.. 



men god jul iaf



Av Linda - 21 december 2012 19:24
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda - 8 december 2012 23:51

jajamän så är det, nu ännu närmre 30 ...


dagen har spenderats med att packa ihop 95 % av mitt liv på 11 kubik för att sedan köra till Eskilstuna för att där bära mitt bohag fyra våningar (UTAN HISS) och jag har kommit fram till att jag ALDRIG varit i så dålig form, jag trodde väl jag skulle dö..

Jag hade turen att ha med mig två underbara människor, en syster från en annan mor och far och han som får min kropp att bubbla

in all.. en väldigt bra födelsedag

Presentation


Allt det där som finns i vardagen som egentligen inte betyder någonting för dig, men som är otroligt viktigt för mig

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards