Alla inlägg under december 2013

Av Linda - 29 december 2013 17:23

Känns det som att jag har ett hål i magen. Jag är konstant hungrig, jag måste verkligen ha stenkoll på klockan för att inte äta konstant. . jag ska ju äta ca var annan till var tredje timme vilket normalt är svårt och jag har larm på telefonen bara för att påminna mig själv att faktiskt äta, men så kommer dagar som idag, jag vill bara äta massa mat gärna fel mat och i massa mängder.. blä för sådana dagar :(

Av Linda - 25 december 2013 19:16

jag är en planerare, jag är inte direkt spontan även om jag skulle vilja vara det, struktur, regler, listor det är min grej, utan detta blir jag stressad, orolig och nervös.. nu har jag en man som är precis tvärtom, planerar sällan och kör på känsla, detta till mitt stora förtret haha. Jag blir stressad och orolig vilket leder till en enda sak, jag blir grinig och lite stått otrevliga, ni som känne mig vet vad jag pratar om haha.. oDet är verkligen inte ok, jag vet ju det, så idag har jag skällt lite på min lilla gubben, till mitt stora förtet, för nu är jag ledsen och vill be om ursäkt så kan jag inte få tag på honom förrän fredag,.... Jag hatar detta vaccum!! Blä!!

Av Linda - 23 december 2013 22:00

i år är jag (och katterna) helt själva över julen, och det är verkligen första gången jag är ensam över jul, trots alla år på resande fot och alla år där jag har jobbat (det gör jag även i år) så har jag faktiskt aldrig varit ensam förut helt jävla ensam.. M är i mariestad och kommer hem nästa vecka vilket ska bli awesome!! Men jag sitter fortfarabde ensam hör i eskilstuna.. Och tycker lite synd om mig själv...

Jag letar kontinuerlig efter alternativ till livet här och gör så mer aktivt då stan blir allt mer otillfredställande och det i kombination med andra otillfredställande livsområden så måste jag agera innan jag går sönder, det börjar bli dags att röra pånsig... Gärna igår..

Av Linda - 23 december 2013 15:43

min mage som skriker mest hela tiden. Monstret kan inte skada mig men ibland blir jag rädd och gömmer mig under täcket, eller bakom leenden och skratt. Jag matar mitt monster varje dag så det är ganska stort, men också hanterligt. Jag försöker svälta mitt monster och hoppet att jag får ett ja kanske får tyst på det, en stund i alla fall. .

Av Linda - 22 december 2013 22:39

ni är viktiga

Av Linda - 22 december 2013 20:31

ja nu har frekvensen på skrivande ökat, och det kan bara betyda en sak.. Mitt mående är sämre, japp så är det.. Som sagt vardagen är på kant, massa händer just nu.. Och mer kommer hända snart! Keep watching this space!


x x

Av Linda - 21 december 2013 23:08

Jag har varit på hemlighuset typ 10 ggr den senaste timmen, jag vet inte om det är veckans stress som kommer ut, spenderat väldigt LITE tid på hemlighuset sista veckan, eller om jag har lyckats dra på mig typ matförgiftning men det är säkert bara ibs:en som spökar.. :(

Av Linda - 21 december 2013 16:28

För första gången på många år sitter migränvärken kvar, för mig är det ovanligt. Säkert en effekt av spänning och stress. Just nu är vardagen i hupphällning, det är mycket som händer det mesta inombords, vissa saker har gått från klarhet till klarhet och jag har mer aktivt tagit tag i saker och ting, nu är det bara att invänta ett eventuellt resultat med tummar hållna!!

Jag har idag kämpat med skallen och spenderat dagen med min älskade man och mina föräldrar. Eller ja mamma och L men same same.. i natt blir det hotell, lyx innan jul och i morgon mer kvalitetstid med min fina gubbe som gör mig så så lycklig

Presentation


Allt det där som finns i vardagen som egentligen inte betyder någonting för dig, men som är otroligt viktigt för mig

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards