Alla inlägg under mars 2012

Av Linda - 10 mars 2012 17:57

crosstrainer inhandlad och levererad (450 kr, nästan ny, enda felet är att pulsmätaren inte fungerar) helt klart ett fynd i mina ögon, jag har t.o.m börjat träna, och den ska fan inte samla damm!!


30 mars ska jag på besök i Torsby, då jag efter två år och mycket funderade kommit fram till att en gbp operation skall genomföras (gissa om min läkare är glad, efter en två år lång kampanj...) och jag känner att jag är mycket nöjd med mitt beslut.. Det kommer bli mycket tufft såväl fysiskt som psykiskt men jag är redo.. 

Av Linda - 7 mars 2012 11:25

fortfarande inte riktigt bra i magen, och har fått ställa ställa in morgondagen.. Jag blir inte klok på detta, men bättre att inte smitta andra och sitta i min ensamhet hemma... 

Av Linda - 5 mars 2012 09:03

Jag skulle ju gå bredvid idag, första dagen på det nya jobbet och jag tar mig så långt som till torget innan jag får kasta mig in i nästa buss hem.. Inte innan jag fick springa in på en liten livs (inga namn nämnda) och nästan skrikande fråga om jag får långa toaletten.. Det var ingen visa att sitta på bussen hem kan jag lova, knökfull med massa massa folk, och jag knep för klatta livet, aldrig har jag knippit så intensivt, aldrig i hela mitt liv.. Med tårar som fyllde ögonen.. Jag har också sprungit idag eller sprungit, hoppat mig fram, eftersom jag knep och knep och knep.. Skamsen fick jag ringa till jobbet, "hej jag heter.. Vi har aldrig träffats men.. Jag har fått magsjuka.. Jag kommer på Torsdag.."

Jävlar, det är väl att göra ett bra första intryck eller??


Nej nu ska jag ta med mig min bok och belägra den gyllene tronen, vi ses om ett par dagar eller så, om ja inte fått någonting allvarligt och dör...



Presentation


Allt det där som finns i vardagen som egentligen inte betyder någonting för dig, men som är otroligt viktigt för mig

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards