Direktlänk till inlägg 5 mars 2012

Idag är ingen bra dag

Av Linda - 5 mars 2012 09:03

Jag skulle ju gå bredvid idag, första dagen på det nya jobbet och jag tar mig så långt som till torget innan jag får kasta mig in i nästa buss hem.. Inte innan jag fick springa in på en liten livs (inga namn nämnda) och nästan skrikande fråga om jag får långa toaletten.. Det var ingen visa att sitta på bussen hem kan jag lova, knökfull med massa massa folk, och jag knep för klatta livet, aldrig har jag knippit så intensivt, aldrig i hela mitt liv.. Med tårar som fyllde ögonen.. Jag har också sprungit idag eller sprungit, hoppat mig fram, eftersom jag knep och knep och knep.. Skamsen fick jag ringa till jobbet, "hej jag heter.. Vi har aldrig träffats men.. Jag har fått magsjuka.. Jag kommer på Torsdag.."

Jävlar, det är väl att göra ett bra första intryck eller??


Nej nu ska jag ta med mig min bok och belägra den gyllene tronen, vi ses om ett par dagar eller så, om ja inte fått någonting allvarligt och dör...



 
 
Jen

Jen

5 mars 2012 10:10

Alla kan bli sjuka... Klart jobbet har förståelse för det. Hoppas att det snart går över. Krya på dig! Kram

http://sasette.blogg.se

 
Ingen bild

Cine

5 mars 2012 12:56

Hej vännen! Låter inget vidare, jag lider med dig. Hoppas att du raskt kommer på fötter igen. Är i staden till på fre och hoppades att vi skulle hinna träffas en vända. Hör av dig om du behöver hjälp med inköp eller annat, finns här. Krya på dig och stor kram.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 5 mars 2016 10:34

Det bara är så..

Av Linda - 3 mars 2016 14:07

Jag kan ibland, eller eg ganska ofta uppleva mig själv att vara begränsad i mitt sociala umgänge, få men goda vänner, men med sporadiskt umgänge, det är jag, och jag känner mig ensam. . ...

Av Linda - 24 januari 2016 20:37


Ibland önskar jag att jag kunde trycka paus, pausa min hjärna från att helatiden tänka katastroftankar, att jag på något sätt är sämre än alla andra. Att jag kan återfå min goda självkänsla och mitt självförtroende.. Men av någon aledning tappade jag...

Av Linda - 8 oktober 2015 23:10


Av Linda - 27 september 2015 16:58


Dom är inte så bara dom, bf + 9 och jag blir väl snart knäpp, inga direkt känningar och vi planerar kallt med att inställa oss på förlossningen kl 09:00, fredagen den 2/10 för igångsättning :(. När graviditeten varat i 10 månader, och när 7 av do...

Presentation


Allt det där som finns i vardagen som egentligen inte betyder någonting för dig, men som är otroligt viktigt för mig

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards