Alla inlägg under mars 2011

Av Linda - 9 mars 2011 22:06

Just idag har ett liten skara ungdomar, jag gissar på att de är ca 10st åldrar mellan 12 och 14 år, bestämt att de tycker det är otroligt roligt att springa runt på krps stora parkering och skrika FITTA, FITTA, FITTA, åh va roligt det är




Jag vill ha bil, hade jag haft bil hade jag sovit i Gustavsberg i natt, sanna mina ord.. 

Av Linda - 9 mars 2011 20:38
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda - 9 mars 2011 19:52

Jag är en mupp och jag har haft en muppdag... Jag har en naggande god huvudvärk, så där lite molnade i bakhuvudet och har haft i ett par dagar, jag lovar och svär att det kommer från nacken och ryggen (som fortfarande gör förbannat ont), kanske måste se till att komma iväg till en kiropraktor som kan knäcka rätt det som så tydligt ligger fel..  


Jag har en växande ångestboll imagen, detta då jag känner mig oerhört ineffektiv, jo vi eller snarare jag behöver sådana dagar ibland jag också, precis som alla andra, men problemt är idag att jag inte alls njutit av den, det har bara varit så att jag itne kommit mig för att göra precis någon ting, väskan står fortfarande kvar där jag lämnade den igår, vilket inte är riktigt ok, jag måste ta tag i studierna och börja läsa, och läsa och läsa, inga sistaminutare denna gången, det funkar ju helt klart inte bra resultat till trotts. Kvällensplaner ställdes in, men wtf så blir det ibland.. 


Kanske kan vara så att jag sätter mig med metoden såfort jag skrivit klart här, men det får tiden bestämma, vem vet, eller jo äh skit...


Jag har köpt lite saker på tradera, fina grejer hyfsat billigt, synd bara att det får gå ut över mat konsumtionen, men jag kan leva med det, men påminn mog gärna om en vecka när jag gn'ller att jag inte har mat att äta. Säg DET ÄR BRA FÖR DU ÄR FET OCH BEHÖVER INTE MAT plus du är diabetiker så det är inte fel att du inte har pengar för då kan du inte köpa massa sötsaker och feta saker.... Jag är hungrig..


Jag saknar min älskade Fredrik, jag vill vara hos honom, brara sitta i soffa och mysa bara va, inte sitta här "ensam"...


Jag älskar dig

Av Linda - 8 mars 2011 19:55

Jag vet en hel massa, speciellt att allt jag säger idag misstolkas som endera kritik, eller som att jag är sjukt otrevlig och sur, jag för ovanlighetens skull håller jag inte med, varför tycks alla missuppfatta mig idag? Jag antar att det ligger någonting i dessa uppfattningar, annars skulle det ju inte kastas mot mig, jag är säkerligen en riktig bitterfitta idag som inte har någon form av tajming i min framtoing alls, jag tror er, det måste vara så.. På riktigt alltså!










Han sa att han älskar mig 

Av Linda - 6 mars 2011 17:50

Helgen har varit fantastiskt trevlig, ja vet att jag inte ville komma hem, och jag tycker fortfarande inte det är direkt roligt att vara hemma ensam men jag har däremot haft en fantastiskt trevlig helg med fin besök av världens underbaraste J, vi har ätit grymt mycket förbannat god mat (om jag får säga det själv, jag är ju den som lagade maten), vi var på CCC och tittade på Mia Skäringer, och herre gud vilken underbar och fantastisk kvinna hon är (Mia alltså) och hon har en strupe av guld, vem kunde tro det?? Hon sjunger fantastiskt bra och jag kan helt klart se mig själv spendera en kväll med att bara lyssna på henne sjunga, helt klart...

  Sen avslutade vi kvällen med ett par öl på pitcher's, vilket är min grej helt och total, jag väljer pubbar framför clubbar etc varje dag, vem vill svettas och dryga runt på ett dansgolv, när man kan sitta på en pub med skön musik, och god öl?? 


jag mår inte bra (nej jag pratar inte om psykiskt mående, utan fysiskt), jag har ont i huvudet, jag har ont i nacke och axlar, rygg och jag mår illa, tre veckor nu, och jag börjar bli trött trött trött på det, men samtidigt, vad ska jag göra?? Det kommer och går i vågor, vissa dagar mår jag jätte bra, delar av dagar mår jag jätte bra, för att sen gå runt i en bubbla av att kroppen värker, suck suck suck, SKIT SAMMA!!! 






jag vill inte vara  här ensam och dann, nej jag vill vara hos dig, i din famn, känna din varma lropp, din värme allt det som är du. Din genuinitet, den transparens, jag vill vara hos dig.. Hämta mig, sn'älla!


Av Linda - 5 mars 2011 12:57

det är allt bra lustigt, hur fort man fastnar i mönster och rutiner, och hur jobbigt det är att bryta dessa.. 


Jag sitter nu ensam hemma i Karlstad, och nej jag vill verkligen inte vara här, men så är det nu, surt sa räven, men jag får leva med det, när man nu blivit charmad av en stockholmare.. Kunde jag skulle jag vara där mest hela tiden, kanske ta en av kurserna på distans, men jag tror inte jag kan göra det, jag vet inte..


Iaf, meningen med detta var just att fastna i mönster och beteenden och hur snabbt man gör det.. Jag har då varit hos gubben min i två veckor, och att vara där känns varmt, det känns som hemma, det känns bra.. Jag står gladeligen vid spisen och lagar mat, men nu när jag sitter här hemma och ska göra samma sak är jag inte lika peppad, trots att jag ska laga mat till en god vän som är på väg upp till karlstad för en kväll med mig på CCC och mia skäringer, åh vad jag ser fram emot det, jag ser fram emot henne, jag ser fram emot en kväll som vi var, tillbaka till tiden innan sverige, tiden jag minns med värme och ibland saknar, men inte vill tillbaka till..


Men iaf, att vara här känns kallt, ensamt, fast det är inte den där ensamheten som man känner när man verkligen är ensam, jag är inte ensam, jag bara saknar min man, jag saknar hans ljud, hans värme, att vara två, och ja jag vet att jag tjatar, med FUCK YOU, jag tjatar så mycket jag vill.. Precis så mycket jag vill..


nej städa var det.. 


Av Linda - 5 mars 2011 10:59

JA det var som sagt ett tag sen jag skrev, jag vet inte riktigt varför jag inte skrivit på ett tag, men jag antar att mycket har med tentaskrivande och TVÅ härliga veckor med F i huvudstaden. Egentligen skulle de väl bara har varit en vecka, en vecka med F och knoddsen, men måndag och hemresedag kom, och jag kände i hela kroppen att nej, fan jag klarar inte av att åka, nej jag kan inte så jag gjorde det inte. Jag stannade, jag stannade i en vecka till, jag njöt av det, känner ingen ånger att jag missade det ena eller andra, nej jag är bara glad. Jag blir bara kärare och kärare, jag älskar min karl, jag gör det som bara den.. 


Jag har fått jobb i huvudstaden också, hela sommaren lång, inom socialpsykiatrin, vilket passar mig perfekt, det hjälper ju att det är i Gurkan och att jag kommer bo tillsammans med F HELA HELA sommaren, och vad vi längtar, vi längtar efter att inte behöva lämna varandra, att få vakna och somna tillsammans, att få ta beslut tillsammans ja allt det där man kan göra när man faktikt bor tillsammans, inga timlånga resor i bil och på tåg, inga separationer ja iaf inte föränn uni börjar igen (sen måste ju allt funka också självklart, men jag tror det, jag tror vi kommer funka, på riktigt, för vi gör ju redan det).. 


Nu ska jag bara försöka övertala studievägledaren, att jag ska få praktikplats i sthlm också, det måste gå, jag måste få det, det bara måste bli så.. Min sommarchef, ja hon har varit involverad i CM utbildningarna i och runt huvudstaden och hon hade ALDRIG hörttalas om VoSs, vi kanske måste ändra på det, och jag är den som vill och ska göra det ;) Uppdrag för ViSA kanske??


Jag kan vara romantisk, jag ahr lagt massa lappar i lägenheten, massa små kärleksmeddelanden, och F hittar dom lite titt som tätt, awww sött eller hur :) 



jag ser dig, jag älskar dig

Presentation


Allt det där som finns i vardagen som egentligen inte betyder någonting för dig, men som är otroligt viktigt för mig

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards