Alla inlägg under mars 2011

Av Linda - 21 mars 2011 19:57

Jag älskar dig, och önskar att jag var hos dig, mer nu än någonsin..


Snälla ta mig härifrån


<3

Av Linda - 21 mars 2011 19:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda - 21 mars 2011 12:55

Jag måste verkligen ta tag i studierna inför tentan på denna kurs, men det sätter emot.. Det gäller väl egentligen bra att hålla huvudet ner och nöta, men herregud att det ska vara så svårt att hitta den, HALLÅ MOTIVATION VART ÄR DU??  Jag varken orkar eller vill, men jag vet att jag måste, inte för att jag måste utifrån andra vilja eller input, men jag måste därför att om jag vill avsluta min utbildning måste ju alla kurser bla bla bla bla, skit samma, jag måste helt enkelt..


Idag värker jag, inte så konstigt kanske med tanke på gårdagens vurpa, inte alls konstigt.. Sen är det ju samma gamla nacke, axlar och rygg, men det har ju med annat att göra, främst stress anser jag iallafall..



Jag är väldigt ledsen utan en direkt bakomliggande orsak, så det så, major depp, förlåt.. 

Av Linda - 20 mars 2011 22:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda - 20 mars 2011 20:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda - 20 mars 2011 18:12

Jag måste måste måste skaffa en tvättmahiiiiin snart, ska egentligen vara i tvättstugan nu, meeeeeen nu är dörren till den tvättstugan jag skulle vara i trasig, så jag kommer inte in, det gör iofs inte personen vars kläder nu är fast i tvättstugan.. Sen har någon tyckt att korridoren till tvättstugorna är ett ypperligt ställe att slänga kläder, och inte soptunnan.. Men i allafall, ingen tvättstuga, inga rena kläder, oh va otroligt trevligt det känns, jag blir så fantastiskt underbart glad.. Får maka mig ner igen om en stund, och boka en tid i veckan istället, i en av de andra tvättstugorna jajemän...



ja saknar och älskar dig   

ok

Av Linda - 20 mars 2011 16:32

Jag börjar känna ett starkt ogillande inför denna kursen, och kanske främst mot min egna ovilja att faktiskt ta tag i saker och läsa det som läsas skall, jag känner inget driv, inget sug, inget intresse, bara en hel massa måsten.. Det känns inte ok, rogivande eller bra inför stundande tenta, då jag har en känsla av at jag veti nte alls vad denna kurs handlar om, ämnet berör mig inte alls.. USCH

Av Linda - 20 mars 2011 12:57

Jag har ont, ont i mitt knä (eller båda mina knän mest beroende på att jag är fet samt att jag genom tiderna är känd för att vara rätt så klumpig) detta då jag ramlade idag igen, någon som tänkte "Oj vad hon är klumpig", jo jag nickar och håller med, fullt ut... Jag tog ju emot mig med exakt samma knä som jag gjorde för ett par veckor sedan, köttfärs comes to mind.. Det vätskar och har smått börjat svälla nu, och det gör fruktansvärt ont att böja benet, mja ja, det är väl typiskt när jag är hundvakt i en vecka, det får bli väldigt korta promenader, som får ske lite oftare..


Som sagt S och L har åkt bort i en vecka, så jag sitter här med deras odjur, och mysigt är det, det är trevligt med lite "sällskap", mysigt


Jag ska väl återgå till pluggandet, som jag försöker ignorera så mycet jag bara kan, men analysen ska bli klar idag, den måste bli klar idag...



Jag saknar dig så mycket att mitt hjärta värker 

Presentation


Allt det där som finns i vardagen som egentligen inte betyder någonting för dig, men som är otroligt viktigt för mig

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards