Direktlänk till inlägg 15 maj 2012

om jag skriker, räddar du mig då?

Av Linda - 15 maj 2012 19:45

jag känner hur ångesten pyr inom mig, den river och sliter och slår för att få komma ut.. Jag är (precis som de allra flesta som sitter med uppsats) helt slut, och jag är helt förtvivlad inför det faktum att jag ligger så långt efter i min planering (hur hände det??) för två dagar sedan fanns inte en anstymelse av oro i kroppen, nu vibrerar jag.. 


Om sex SEX dagar ska min uppsats vara inne i sin helhet och jag är så långt från färdig som man bara kan bli.. Analysen och resultat delen tar knäcken på mig, jag jag vill ingenting annat än att bara lägga mig ner och försvinna, integreras med golvet och bli en del av inventariet i min lägenhet (kan man köra en BoothstrapBill Turner och växa fast i väggen så som han gjorde i The Flying Dutchman??) 


Det är lustigt hur gamla mönster gör sig påminda i stressande tider, det mörka svarta som fanns förr cirkulerar runt huvudet som olyckbådande korpar, jag gillar det inte och försöker för allt jag är värd att ignorera dem..



Linda One -  selfharm ZERO

 
 
Jen

Jen

15 maj 2012 20:45

Lider med dig... :(
Jag satte mig själv i precis samma situation med min sista uppsats. Handledaren talade om för mig att det skulle vara omöjligt att ro båten i hamn. Jag grät och mådde allmänt piss. Mamma kom och lagade mat åt mig så att jag iaf fick något i magen minns jag.
Det är en enorm press... Nästan omänsklig. Men... Vad jag vill ha sagt är att DET GÅR. Det gör faktiskt det!
Jag rodde ihop en uppsats som blev godkänd (kanske inte mycket mer än så och jag var inte nöjd själv) Meeeen den var godkänd och jag kunde gå vidare.

Ge inte upp. Du fixar det!

http://sasette.blogg.se

Linda

15 maj 2012 21:02

ja jag hoppas väl på någonting liknanade att jag på nått sätt ska lösa det, men men vi får se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 5 mars 2016 10:34

Det bara är så..

Av Linda - 3 mars 2016 14:07

Jag kan ibland, eller eg ganska ofta uppleva mig själv att vara begränsad i mitt sociala umgänge, få men goda vänner, men med sporadiskt umgänge, det är jag, och jag känner mig ensam. . ...

Av Linda - 24 januari 2016 20:37


Ibland önskar jag att jag kunde trycka paus, pausa min hjärna från att helatiden tänka katastroftankar, att jag på något sätt är sämre än alla andra. Att jag kan återfå min goda självkänsla och mitt självförtroende.. Men av någon aledning tappade jag...

Av Linda - 8 oktober 2015 23:10


Av Linda - 27 september 2015 16:58


Dom är inte så bara dom, bf + 9 och jag blir väl snart knäpp, inga direkt känningar och vi planerar kallt med att inställa oss på förlossningen kl 09:00, fredagen den 2/10 för igångsättning :(. När graviditeten varat i 10 månader, och när 7 av do...

Ovido - Quiz & Flashcards