Alla inlägg den 24 maj 2011

...

Av Linda - 24 maj 2011 21:29

jag känner mig fortfarande orolig, någonting som gnager djupt därinne, och det är inte ok.. Jag vet att jag är löjlig..

Av Linda - 24 maj 2011 21:14

nuhar jag iaf påbörjat jakten på en praktikplats i stockholm, jag tycker det var rätt så smart att slänga över ansvaret på mig som student, nu behöver ju handledaren inte känna något form av ansvar, eller?


Imorgon kommer CSN, och jadu, pengarna räcker inte ens till hyran, så hur jag ska fixa det det vet inte ja, men det ordnar sig säkert :S Ingen ångest här inte...


Iaf, inte jätte många dagar kvar tills hjärtat kommer, och JAAA det behövs, gärna NUU, usch vad jag avskyr att vara långt borta.. överlever vi detta?  












Av Linda - 24 maj 2011 13:44

handledaren som ska annordna våra praktikplatser har nu varit i kontakt med mig och sakt att hon inte har tid att hjälpa mig i den mån som krävs och ber mig nu ta kontakt med organisationer av intresse själv (detta var för fram tills nu helt totalt enligt ledningen förbjudet, då det handlar om kontrakskrivande).


Jag önskar att hon gjort detta tidigare, och inte två veckor innan terminensslut, och jag kommer nu få sitta och ringa runt, till allt och alla för att anordna detta, jösses, jag hoppas hon svara på mitt mail snart gällande vilka hon ring och emailat så jag vet vilka jag ska vända mig till, samt, VAD SKA JAG SÄGA????


JÄVLAR, jag måste fixa detta


Åh jag avskyr organiserade människor, speciellt när men måste lägga ett såpass betydelsefullt ansvar hos dessa. USCH!! 

Presentation


Allt det där som finns i vardagen som egentligen inte betyder någonting för dig, men som är otroligt viktigt för mig

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards