Alla inlägg under maj 2011

Av Linda - 16 maj 2011 21:45

inte gjort någonting alls, typ, eller det har jag, men inte alls det jag borde göra.. Men jag tar det..


LCHF är grejer det, dock är jag orolig att jag inte får i mig tillräckligt med fett (haha tänk på den ni!!) 


Idag har jag ätit broccoli och blomkålssoppa (med 50g smör och 4 dl vispgrädde)

Stekt kött (i smör) med grädd och körvelsås (50g smör och 1 dl vispgrädde) 


det är fan inte illa det, plus att mitt socker är förjävla bra och min mage mår bra (NEJ nu verkar det faktiskt som att det inte är fettet som gör min mage fruktansvärt upprörd, kan det vara så att jag faktiskt är allergisk mot kolhydrater??)


Jaja, dags att möta John Blund

Av Linda - 16 maj 2011 15:17

hedanefter kommer alla inlägg där "Fiona" nämns vara lösenordskyddade,  om du känner mig, och vill läsa detta är det bara att fråga efter lösen

...

Av Linda - 13 maj 2011 18:25

jag ska på kurs imorgon, och jag vill inte, eller jo jag vill, men jag vet att jag inte har råd.. Jag har inte råd att åka buss fram och tillbaka, jag har inte råd att handla det som ska handlas, jag har INTE råd, jag blir så trött, jag är så trött på att vara fattig student, jag är så trött så trött


Jag är också så så trött och orkeslös i allmänhet, jag bara sitter och stirrar på saker jag vet att jag måste göra med en inre suck, som skulle få självaste döden att darra, jag är så trött.. Jag bara önskar någon kunde ge mig en kick i rumpan så jag faktiskt tog tag i det som behövdes... Men men sånt är livet tydligen..


Jag sakna min karl så mycket att jag håller på att bli tokig.. Det är INTE ok


ont i huvudet har jag också, som vanligt..

Av Linda - 11 maj 2011 13:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda - 9 maj 2011 16:55

är tydligen en ganska elak människa, Jo jag är ELAK och DUM 

Av Linda - 8 maj 2011 15:34

Har tillbringat en mycket trevlig förmiddag dag tillsammans med vänner på vårmarkenaden uppe vid alsters herrgård, mycket trevligt sätt att spendera en söndag" vacker väder blev det också :)


Nu inväntas middagsgäster, trevlig avslutning på dagen, dock saknar min karl, alltid saknad, ett ogillande inför distans är framträdande!

Av Linda - 8 maj 2011 15:30
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda - 6 maj 2011 16:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Allt det där som finns i vardagen som egentligen inte betyder någonting för dig, men som är otroligt viktigt för mig

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards