Direktlänk till inlägg 17 april 2011

Jag ska bara

Av Linda - 17 april 2011 15:35

ja låter som alfons idag, jag ska bara, jag ska bara.. Hur länge kan man dra på saker innan konsekvenserna blir lidande resultat? Jag vet inte, denna gången kanske det är dags.. Nej jag kommer dra igång snart, ska bara... 


Jag har några artiklar att läsa innan jag på riktigt kan börja med tentan, jag har börjat spåna och skrivit ner massa små delar, stycken och idëer etc, så under veckan ska det skrivar. Jag åker som sagt till F imorgon eftermiddag, och han kommer jobba framt ill kl 18 större delen av veckan, vilket innebär att jag kan sitta och skriva större delen av tiden, såvida jag inte ska jobba (vilker jag både hoppas och inte hoppas). Sen blir det en lååång helg, med läsande, men inget skrivande och massa massa mys med min gubbe.. Sen kommer knoddsen, så då blir det en hel massa pluggande under de timmar jag är ensam hemma (och inte jobbar), men det ska gå, det måste gå!!


Jag har fortfarande ont, mest hela tiden, men jag hoppas på att det ska ge mig sig snart, imorgon bär det av till charlotta- mottagningen, och vi får se hur det går där, samt att jag har föreläsning och en hel del andra saker som ska grejas.. Jösses..


Ja ja


tajm tå gät måving 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 5 mars 2016 10:34

Det bara är så..

Av Linda - 3 mars 2016 14:07

Jag kan ibland, eller eg ganska ofta uppleva mig själv att vara begränsad i mitt sociala umgänge, få men goda vänner, men med sporadiskt umgänge, det är jag, och jag känner mig ensam. . ...

Av Linda - 24 januari 2016 20:37


Ibland önskar jag att jag kunde trycka paus, pausa min hjärna från att helatiden tänka katastroftankar, att jag på något sätt är sämre än alla andra. Att jag kan återfå min goda självkänsla och mitt självförtroende.. Men av någon aledning tappade jag...

Av Linda - 8 oktober 2015 23:10


Av Linda - 27 september 2015 16:58


Dom är inte så bara dom, bf + 9 och jag blir väl snart knäpp, inga direkt känningar och vi planerar kallt med att inställa oss på förlossningen kl 09:00, fredagen den 2/10 för igångsättning :(. När graviditeten varat i 10 månader, och när 7 av do...

Presentation


Allt det där som finns i vardagen som egentligen inte betyder någonting för dig, men som är otroligt viktigt för mig

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards