Alla inlägg under april 2011

Av Linda - 3 april 2011 20:05

att jag är värdelös på KBT, jag skojar inte ens, mina kunskaper sträcker sig inte längre än ja hit. Min motivation ligger på noll, noll, noll, noll, noll, noll, och det märks, det märks, jag kan ingenting, eller jo det kan jag, men jag har svårt att sortera informationen till någonting konkret och förståligt, det är bara ord, en hel massa ord i en salig röra.. Men så kan det bli när motivationen tryter, det kan gå åt ett av två håll. G med bravur (oj vad glad jag skulle bli) eller U med omtenta i Maj, det blir att vänta och se helt enkelt :) Jag är inte allt för upprörd konstigt nog, visst att det är en ovan känsla, att hänga lite i luften så, men jag vet ju också att misstaget ligger hos mig och ingen annan. . .


Jag saknar min karl, nått så fruktansvärt, 3 veckor kvar, jag tycker 18 april ska skynda sig att komma NUUUUUU



Jag älskar och saknar dig.. 

Av Linda - 2 april 2011 21:56

 



Ok efter noga övervägande med min kära moder, så blev det denna klänningen som kommer bäras på sommarensbröllop (självklart på andra tillställningar också) YAY den är sååååå fin, nu gäller det bara att den passar också, men men det som lever får se :)

Av Linda - 2 april 2011 19:44

jag är tillbaka i "ensamheten" i Kstad igen, men jag är samtidigt fruktansvärt glad att det bara är 3 veckor kvar tills jag återigen sitter på tåget till Stockholm och min älskades famn, för att återigen känna mig hel... Ja det är så jag känner jag mig hel med F, jag är riktigt kär.. 


Allra sötaste Hanna kom och hämtade mig på station nu ikväll, det är skönt att ha underbara vänner här, det gör livet enklare 


Sitter och tittar på klänningar, och jag har hittat ett par st som jag tycker väldigt mycket om, så vi får se (till det kommande bröllopet) jag letar också självklart skor, väska, kavaj alt cardigan och smycken, naglar ska fixas och likaså hårt.. Plus att det ska hittas kläder till F också, någon som har kavaj st eh L eller kanske XL att låna ut? gärna mörkblå (för det kan man ha på ett sommarbröllop för klädkod är kavaj va??) 


Jag ska plugga vidare här, KBT minsann



Presentation


Allt det där som finns i vardagen som egentligen inte betyder någonting för dig, men som är otroligt viktigt för mig

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards