Alla inlägg den 8 december 2011

Av Linda - 8 december 2011 22:06

Jösses, jag är verkligen överväldigad inför alla gratulationer idag, återigen tack, TACK alla ni som uppmärksammat min födelsedag (sms, samtal, fb, mail och irl) ni är alla guld värda!


------------


De sista dagarna har varit minst sagt köriga.. Som sagt så har den sista tiden varit lite kämpig, och jag försöker fortfarande anpassa mig till en ny vardag, eller ny, till min gamla vardag, vilket går riktigt bra, jag vet inte om många misstolkat mig men jag är fortfarande lättad över hur saker och ting slutat, men det är självklart jobbigt, men jag håller fortfarande fast vid att det är det bästa beslut Vi två tagit, PUNKT och nog om det (nej, det kommer säkert komma igen, vad säger man, sorgeperioden varar normalt sex månader, så vad blir det?? fem månader till  )



Annars är jag låg nu, jag är ju som de flesta vet, iaf ni som känner mig väl, lite av en periodare, med längre och ibland kortare perioder mellan mina blå skov dock ingenting som är direkt allvarligt, och hjälps av lite ventilerande tårar in emellan, denna gången lyckades jag pricka in såväl vintern som ett relationsbrott, som svår sjukdom i familjen, och ja det vardagliga livet med studier så det har blivit lite mycket.. Jag känner mig som en tickande bomb, men vet ni vad, det går över, som alltid.. Det gäller bara att härda ut, så löser det sig, så blir allt bra igen.. 


Annars har det varit far och fläng de sista dagarna med morfar på sjukhus och mycket farande fram och tillbaka med allt som tillkommer.. Just nu sitte jag hos mamma för att andas, hämta dator, och litteratur för att sen åka hem till mormor igen för att sova där och finnas tillhands, om det skulle behövs så hon slipper vara ensam, samt att finnas där för gubben, som just nu är isolerad pga av en sjuk rumskamrat UNDERBART!!


Jag vill här passa på att igen säga tack till S och L, vad skulle jag göra utan er? Ni är stjärnor, och ja, nu är helt enkelt de mest fantastiska människorna jag träffat, vad skulle jag göra utan er??


Nu ska jag njuta av de sista timmarna av min födelsedag, innan jag finner mig i att jag faktiskt är 27.. Jösses, Pat's kommentar, DU kommer bli som princessan på glasberget och att jag skulle ha massa katter.. USCH 


ATTUNDVIKAKATTER... det finns så mycket sanning i det





Presentation


Allt det där som finns i vardagen som egentligen inte betyder någonting för dig, men som är otroligt viktigt för mig

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards