Alla inlägg den 15 december 2011

Av Linda - 15 december 2011 22:37

jag är lite förvirrad as of late.. Fick ett förslag riktat emot mig häromdagen, som på ett sätt sårade mig otroligt mycket, med en känsla av, är jag inte värd mer? Även om jag nu vet att meningen med förslaget inte var så, så tolkade jag det delvis på det sättet.. Jag letar hellre nytt än går tillbaka till gammalt, även om det nu enbart är för horisontell gemenskap. så utsätter jag mig inte för det.. Vänner ja visst, vänner med förmåner? Aldrig.. För mig fanns och finns en känsla, en EMOTION.. Ja saknar, men jag längtar inte, och jag går vidare sakta men säkert, och detta gav mig sådär en extra spark i baken..


Annars rullar det på mer eller minder som vanligt, jag är tillbaka hos min mor efter att ha varit i uppe i hembyggden i ca två veckor, har varit ett evigt farande mellan universitet, sjukhus, forshaga och karlstad.. Underbart skönt att träffa vänner, umgås och mysa, mindre trevligt att morfars kamp börjar nå sitt slut, eller nu är jag lite snabb i vändningarna, han är nu hemma igen efter en tid på sjukhus, vilket är otroligt skönt, men vi vet att det kommer inte bli bättre snarare sämre, så vi får ta vara på den tid vi får och jar kvar med gubben!!


Två veckor kvar tills det att jag kan flytta hem till mitt, känns riktigt bra faktiskt, jag längtar hem, ny säng, nya färger, nytt helt enkelt, det ska bli skönt



Jag kommer nu göra en efterlysning:


Om ni har en man, gärna lite över 185cm med en hel massa tatueringar, schysst musiksmak, intresse i litteratur, film, språk och diskussioner, rakad eller långhårig spelar mindre roll, men gärna med skägg, kan ni skicka honom åt mitt håll då??


tack

Presentation


Allt det där som finns i vardagen som egentligen inte betyder någonting för dig, men som är otroligt viktigt för mig

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards