Alla inlägg den 20 november 2011

Av Linda - 20 november 2011 15:52

det är helt otroligt, men sant, hon ger sig inte, jag har igen fått sms efter sms om att F har träffat ny (vilket han får för VI är inte ett par HALLÅ!! Men jag ljuger inte och säger att det inte är ord och tanke som gör förbannat ont om så var fallet såpass nära inpå..) om hennes illvilja emot mig och allt som där tillkommer.. Hur är det möjligt för en kvinna att hata en annan såpass mycket att hon fortsätter trakassera trots att  hon ÄNTLIGEN fått sin vilja igenom.. Allt denna tjej pratat om i över ett år är hur mycket hon önskar att jag och F skulle separera, och när hon äntligen faktiskt får som hon vill kan hon inte släppa mig, utan fortsätter hålla på, och nu direkt till mig, vilket tidigare aldrig varit fallet?? Innan handlade det om att sätta dig F och genom det sätta dit mig, men nu handlar det om direkta hot mot mig.. Jag har inte tillräckligt för en anmälan, men fortsätter det kommer jag driva det vidare, mark my word..


Som att det inte är nog att hantera ett uppbrott, oroligheter inför studier och indirekt hemlöshet, nu måste jag ta hennes skit också.. 


Det är helt otroligt, hur är det möjligt att ha tiden, att lägga energin på att bete sig såhär? Hon sitter hemma med knoddarna plus en spädis på ca en vecka, HUR FAN HAR HON TID ATT ÄLTA MIG!! 


Jag tycker synd om dig , jag tycker så fruktansvärt synd om dig och dina, att vara så illa omtyckt som du tillsynes är, genom den feedback som kommer fram, så tycker jag så fruktansvärt synd om dig.. Du måste ju förstå och känna det klimat du lever i.. 


  

Presentation


Allt det där som finns i vardagen som egentligen inte betyder någonting för dig, men som är otroligt viktigt för mig

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards