Alla inlägg den 16 november 2011

Av Linda - 16 november 2011 19:34

Idag mår jag inte bra, jag känner mig ledsen, ensam, frusen ja ni vet, jag tycker allmänt synd om mig själv och har gjort precis hela dagen.. Ännu en menlös dag till ände ni vet, jag bara sitter här, eller det gör jag inte, jag promenerar, jag läser, jag pluggar, men samtidigt känner jag mig jävligt ensam, jag känner ju ingen här, och jag kan inte hela tiden förlita mig på mamma och L, men sen å andra sidan finns inget som säger att jag känt mig mindre ensam i karlstad, indirekt är man så ensam man gör sig, och jag gör mig själv ensam just nu, genom att dra mig undan, jag har svårt att säga om det är för att läka eller som det handlar om att jag slipper konfontera mina känslor om jag faller tillbaka i ensamheten?? 



Varmluftspumpen driver mig till vansinne, jag kan för mitt liv inte koppla bort surret, och jag blir helt seriöst galen snart jag sitter här och pluggar med öronproppar, jag sover med öronproppar (eftersom jag sover på en madrass i samma rum som fläkthelvetet) och mina stackars öron värker av att konstant vara proppade med skum AERRRRRRRRRRGhhh!! 


Jag är förbannat hungrig, fast jag ätit, och åhhhhh jag har fått överge min LCHF diet, jag kan helt enkelt inte följa den ur ett rent ekonomisktperspektiv, det är allt för dyrt för mig, för min vikt spelar det ingen roll, eftersom jag inte alls har gått ner i vikt så som jag önskat, däremot känns det surt då mins sockervärden varit så bra, men det får bli ett framtida projekt, jag får helt enkelt hitta ett annat sätt att gå ner i vikt, som inte inkluderar mycket fett.. Surt sa räven¨¨



Jag orkar inte..




Av Linda - 16 november 2011 14:14

Solen försvann snabbt idag och mörkret kryper allt närmre husknuten, och jag tycker inte om det alls. Temperaturen har legat runt minus 6 hela dagen.Ja ogillar det just nu, jag känner mig ensam, och jag tycker jävligt synd om mig själv idag... Men fortfarande så är jag ok jag är ok på riktigt ok..

Presentation


Allt det där som finns i vardagen som egentligen inte betyder någonting för dig, men som är otroligt viktigt för mig

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards