Alla inlägg under februari 2011

Av Linda - 2 februari 2011 16:06

egentligen har väl dagen varit relativ bra, fick mig en helt fantastiskt skön promenad i solskenet nu under eftermiddagen, och en i alla fall halv föreläsning som var grym, jag måste säga att denna föreläsaren är en av de bästa vi haft so far, jag är grymt nöjd (no pun intended). 


Men iaf, på väg till universitetet idag, tappad jag fotfästet lite lätt, rev i sönder min byxor och mitt stackars lilla knä, ont som fan gjorde det, och ledde till att jag missade första halvan av föreläsningen, men wtf livet går vidare.. Sen lyckades jag ju också självklart under eftermiddagen bränna min tunga så illa när jag smakade av maten att jag nu inte känner smak alls, plus att det svider nått så förbannat, DÄMIT... 



Nu tillbaka till Crafoord...

Ovido - Quiz & Flashcards