Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Linda - 15 februari 2011 20:18

Jag har egentligen haft en ganska bra dag idag, om man bortser från smset kl 7 imorse där kärleken berätta att han blivit kräksjuk JOY säger jag, jag hoppas han bättrar på sig snabb som attan eftersom jag ska dit på torsdag, och jag kan inte boka om då jag ska på arbetsintevju under nästa vecka, bra typsikt, han ligger helt däckad, och jag är inte där för att ta hand om honom.. 


Annars har det väl gått relativ bra, bokrecensionen är färdig, loggboken är färdigskriven, men man kanske ska öva mer.. Jag har också påbörjat tentan, skrivit en halv av 8 möjliga sidor, samt skrivit en referenslista, inte så jävla illa pinkat iaf.. Jag hoppade min kvällsföreläsning idag, jag kände att jag var fruktansvärt opeppad, och efter samråd med en vän som liksom jag tyckte att det är inte hela världen, så blev jag hemma, även om min fina pojkvän nu tyckte att jag skulle gå, för han klarade sig själv i ett par timmar han är allt bra underbar han, och jag fick ju förklara att jag är hemma för jag behöver sitta med tenta och divese    



  Han är allt bra underbar han min fina karl ...


Nej jag ska faktiskt fortsätta lite till innan jag återigen drar täcket över huvudet, för en tidigstart, och inte direkt ser jag fram emot att sitta hela eftermiddagen på metodföreläsing heller, men wtf, jag överlever, imorgonkväll ska det packas och grejas, YAY snart dags för kärleks vecka kräksjuka till trots


jag ser dig, jag älskar dig

Ovido - Quiz & Flashcards