Direktlänk till inlägg 14 februari 2011

<3

Av Linda - 14 februari 2011 11:40

Alla hjärtans dag var det då, kommersialismens finaste högtid, där priserna på kort, godis och små plåtter stiger till oanade höjder, men Jag tycker nog det är bra mysigt ändå, detta tilltrots vill jag varken ha kort eller presenter, närhet till de jag älskar är det enda som betyder någonting varje dag och självklart inte bara idag. 


Sitter med tentan, eller snarare jag sitter och stirrar på en tom dataskärm, och försöker värka ut en uppsats, det gå mindre bra, men det lossnar snart, hoppas jag på ialla fall. Det behöver ju inte vara färdigt än på två veckor, men ja åker till kärleken på torsdag och där blir jag kvar i en vecka, så det kommer bli att jag får sitta också skriva där, det kommer bli så att jag måste sitta och skriva på dagen, när kärleken är på jobbet och ungan är i skolan, och jag vet att jag skriver kanska bäst på sena kvällen och natten, så jag måste eller jag känner att jag måste ha ett skelett färdig skrivit, iallafall någonting att grunda på innan jag åker, sa jag är liiiite stressad... 


Snart bär det iväg mot Uni iallafall, för en eftermiddag med samtalmetodik najs...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 5 mars 2016 10:34

Det bara är så..

Av Linda - 3 mars 2016 14:07

Jag kan ibland, eller eg ganska ofta uppleva mig själv att vara begränsad i mitt sociala umgänge, få men goda vänner, men med sporadiskt umgänge, det är jag, och jag känner mig ensam. . ...

Av Linda - 24 januari 2016 20:37


Ibland önskar jag att jag kunde trycka paus, pausa min hjärna från att helatiden tänka katastroftankar, att jag på något sätt är sämre än alla andra. Att jag kan återfå min goda självkänsla och mitt självförtroende.. Men av någon aledning tappade jag...

Av Linda - 8 oktober 2015 23:10


Av Linda - 27 september 2015 16:58


Dom är inte så bara dom, bf + 9 och jag blir väl snart knäpp, inga direkt känningar och vi planerar kallt med att inställa oss på förlossningen kl 09:00, fredagen den 2/10 för igångsättning :(. När graviditeten varat i 10 månader, och när 7 av do...

Ovido - Quiz & Flashcards