Direktlänk till inlägg 9 februari 2011

att hela tiden underskatta sig själv..

Av Linda - 9 februari 2011 13:28

jag gör det hela tiden, underskattar mig själv, min kompetens, mina känslor, min tilltro till mina vänner, att andra faktiskt älskar och uppskattar mig för den jag är och för de egenskaper jag besitter.. Jag börjar dra mig tillbaka, undviker kontakt, tror hela tiden att jag stör om jag ringer eller kommer förbi, detta är en dela av mig som alltid funnits där och som jag måste kämpa med, för jag vet att denna sida av mig får mina vänner att tro att jag undviker, inte vill, inte orkar.. Jag vill inte vara ivägen..



Vi myser här hemma jag och djuren, recensionen är påbörjad lika så loggboken, och tentan skall påbörjas under morgondagen.. 


Det är så mycker mer drivande att promenera när man måste (hund) och det känns så skönt att göra det också, min normala klockade en timmes slinga tog 35 minuter idag, inte illa det... 


Jag är också väldigt glad då jag bokat biljetter till <3 mitt, 17e åker jag och 28e kommer jag hem, så data och böcker åker med, för att skriva mer tenta där på dagarna när han jobbar och barna är i skolan..


jag ser dig, jag älskar dig


 
 
Mia

Mia

9 februari 2011 14:26

Linda,
Så mycket kärlek du sprider om dej är det inte alls konstigt att man själv, då och då, behöver dra sig tillbaka och ladda om....
I den processen är man låg, vilket gör att känslorna är lätt att förstå...
kram på dej!<3

http://mittlivsommia.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 5 mars 2016 10:34

Det bara är så..

Av Linda - 3 mars 2016 14:07

Jag kan ibland, eller eg ganska ofta uppleva mig själv att vara begränsad i mitt sociala umgänge, få men goda vänner, men med sporadiskt umgänge, det är jag, och jag känner mig ensam. . ...

Av Linda - 24 januari 2016 20:37


Ibland önskar jag att jag kunde trycka paus, pausa min hjärna från att helatiden tänka katastroftankar, att jag på något sätt är sämre än alla andra. Att jag kan återfå min goda självkänsla och mitt självförtroende.. Men av någon aledning tappade jag...

Av Linda - 8 oktober 2015 23:10


Av Linda - 27 september 2015 16:58


Dom är inte så bara dom, bf + 9 och jag blir väl snart knäpp, inga direkt känningar och vi planerar kallt med att inställa oss på förlossningen kl 09:00, fredagen den 2/10 för igångsättning :(. När graviditeten varat i 10 månader, och när 7 av do...

Ovido - Quiz & Flashcards