Direktlänk till inlägg 6 februari 2011

Problemet med helger är att de tar slut allt för fort...

Av Linda - 6 februari 2011 13:19

speciellt just denna helgen då kärleken har varit här, en hel dag fick vi tillsammans, med ett sent anländande på fredag och tidig avfärd idag. Men vi fick en hel dag tillsammans, och en dag eller ett par timmar i varandras närhet (där vi kan ta på varandra och bara vara varandra nära, är bättre än ingenting) för vi ses varje dag, vi ses varje dag, varje kväll över cam, det är självklart inte samma sak som att få somna tillsammans, men det är det bästa vi kan göra av situationen när det är 30 mil emellan oss..


Jag önskar av hela mitt hjärta att finna ett jobb i stockholm över sommaren, och jag har skickat en hel massa intresse ansökningar, mer än så kan jag inte göra, men jag förstår precis som alla andra att chansen är liten, men den finns, hoppas jag.. Annar jag har ju fast anställning har i Karlstad, men jag vill väldigt gärna jobba inom psykiatrin, för det är ju där jag önskar jobba när jag är färdig med min utbildning, och jag vill jag vill vill vill till F, jag vill inte sitta här utan honom hela sommaren...


Just nu är jag sambo också, med S söta små djur då hon och L åkte till fjällen idag, mys det, har en sovande vovve brevid mig och en sovande katt i den andra soffan, två lite längre promenader har vi hunnit med idag, och en kort kisstur ute på gården, inte illa pinkat (no pun intended) 


..................................................
......................



I'd walk to you if I had no other way

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 5 mars 2016 10:34

Det bara är så..

Av Linda - 3 mars 2016 14:07

Jag kan ibland, eller eg ganska ofta uppleva mig själv att vara begränsad i mitt sociala umgänge, få men goda vänner, men med sporadiskt umgänge, det är jag, och jag känner mig ensam. . ...

Av Linda - 24 januari 2016 20:37


Ibland önskar jag att jag kunde trycka paus, pausa min hjärna från att helatiden tänka katastroftankar, att jag på något sätt är sämre än alla andra. Att jag kan återfå min goda självkänsla och mitt självförtroende.. Men av någon aledning tappade jag...

Av Linda - 8 oktober 2015 23:10


Av Linda - 27 september 2015 16:58


Dom är inte så bara dom, bf + 9 och jag blir väl snart knäpp, inga direkt känningar och vi planerar kallt med att inställa oss på förlossningen kl 09:00, fredagen den 2/10 för igångsättning :(. När graviditeten varat i 10 månader, och när 7 av do...

Ovido - Quiz & Flashcards