Alla inlägg den 11 juni 2014

Av Linda - 11 juni 2014 23:35

Har jag tvekat på mitt val, jag visste att det var rätt långt innan jag fick besked om jobb, just att det var dags att lämna den situation som var där borta för att komma hem, hem till kärlek, familj och vänner.. att lämna en situation son skapade obehag varje morgon, inte pga av arbetsuppgifter utan pga av en psykosocial situation, ett utanförskap ett uteslutande där orken att försöka tog slut långt innan beslutet om flytt togs.

Efter 3 dagar är glädjen, glöden och drivet tillbaka, glädjen som bubblar i bröstet. Glädjen att möte tillmötesgående människor där leendet och hejandet är rent och genuint.. Motivationen, självförtroendet och känslan att jag kan är äntligen tillbaka, jag har otroligt långt att gå, med en lång och krokig väg framför mig men jag är redo igen och mötet det med ett leende.


jag är tillbaka


Lyckan att vardagen men han är återställd, inget Hej då inga telefonsamtal utan riktiga samtal tid i soffan vardaglig samvaro.. jag är hel

Presentation


Allt det där som finns i vardagen som egentligen inte betyder någonting för dig, men som är otroligt viktigt för mig

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards