Alla inlägg under januari 2012

Av Linda - 16 januari 2012 22:58

äntligen är jag samlad på ett ställa (tack till min fina Mamma och L så klart, och Tack till min fina vän S, igen, vad skulle jag göra utan er?) 


Så allt är inne, sängen är ihop skruvad, och jag har 160 cm heeeeeeeeeeeeeeeeelt för mig själv på gott och ont! 


Annars rullar det på med ett spridande intresse och drömmar i fjärran, bara fem månader kvar innan examen måtte jag få jobb! Massa sökta och det går ju alltid att hoppas på en fin heltidstjänst! 


sen finns det ju andra spirande intressen också :P

Av Linda - 15 januari 2012 20:05

Jag satt och räknade precis, jag har sökt 25 jobb, inga av dom gäller deltid eller timvikariat, det är alla tjänster jag är yrkesmässigt lämpade för.. Några här, andra spridda vind för våg över landet, får se om det generarer någonting? Annars får jag väl tralla runt som timvikarie tills nått kommer upp (och starta eget, för det är ju det som är planen!!) Men pengar måst eju komma in också!!


Tentan är skickad, och ja vi får se hur det går.. 


Imorgon ska jag göra med kärra heeeeeeelt själv ner till modern och hämta MINA saker, 9 dagar framöver ska jag bo in mig igen, äntligen, och måla lite kanske??


smygande intressen börjar växa fram, jag är kluven.. 

Av Linda - 10 januari 2012 17:10
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Linda - 10 januari 2012 16:11

jag kräks på inkonsekventa människor, och allt som tillkommer

Av Linda - 10 januari 2012 16:08

jag kräks lite på detta, ensamheten, inte den sociala för den är just nu självvald pågrund av diveser sidor som måste skrivas.. Men jag kräks på den emotionella ensamheten.. Jag vill helt enkelt inte vara ensam, men så är det nu, och ja det verkar inte bli bättre, tillsynes finns inget intresse alls, och inga svar fås vid visat intresse.. Jag slår fast vid, fulhet och intresse DELUX

Av Linda - 9 januari 2012 17:57

är jävligt hungrig, men går på diet och försöker vara strikt för att verkligen komma igång, och jag är riktigt duktig med ingenting utöver den basmat och shake som jag dricker och behöver för min diabetes, men jag så jävla hungrig, inte kul.. Skåpen skakar tomma, kyl och frys likaså, och jag är förbannat trött på det.... Jag är trött på att sova ensam, jag är trött på att skriva tenta som känner noll motivation inför och jag är jävligt besviken på upplägget av den,,, DRET DRET DRET

edf

Av Linda - 9 januari 2012 09:20

efter fem dagar tillbaka i nätdejt (jag räknar inte riktigt mull, även om det nu lett till att jag ska drick öl men en förträffligt vacker man) träsket kan jag säga följande, var finns alla intressanta män, och är min presentation så yttert ointressant, eller är det helt enkelt så att jag är väldigt ful?? Nu är jag väl egentligen dum, för jag samtalar med någon som konstigt nog, trots "inte min typ" status fångat mitt intresse, men det finns men, den största är fem och har en biologisk som har en uttalad problematik, jag vet faktiskt inte om jag orkar igen.. Om det nu faktiskt skulle leda till en dejt? Men för mig är A4 långa diskussioner där vi använder samma språk en idikator att i alla fall en kaffe kommer drickas, trots att han bor i skogen.. (faktiskt inte så jätte långt härifrån)


Annars är det inte mycket aktion på MP, förutom exet då som skriver, "vilken tur jag har dig som vän" jo tack, men snälla berätta inte om att du ska på dejt, det vill jag faktiskt inte höra.. Påriktigt, så bra vänner är vi inte att jag vill höra om tjejer hit och dit, Jag är väldigt glad för att vi båda rör oss mot andra mål (även om det inte är jag som säger, "kan vi inte vänta och se, vi kanske kan försöka igen om ett par månader eller nästa år" HALLÅ?!?! Nej och nej och återigen NEJ, här lever vi inte med kansken, vi går vidare!!) Men jag kan leva med det, för det gör inte ont längre.. Faktiskt.. 


Så är det framtiden då, egenföretagande småbruksbonde, med jeans, skinväst, träskor med en kärlek till raggarlivet och som kör en gigantisk Cadillac? Haha jag är inte så säker, men det får tiden visa.. 


peace out!

Av Linda - 5 januari 2012 13:20

Jag har bestämt gått med i en dejtsida igen, två faktiskt, samt betalat medlemsavgift, nu jävlar!! Ska försöka med lokala förmågor denna gången.. Eller i alla fall män som bor liiiiite närmre :) Det gick ju så fantastiskt bra sist gång (nej här var jag inte sarkastisk, för det gick ju riktigt bra, även om det inte höll forever).. Nu gör vi ett nytt försök 


Hejja mig!!

Presentation


Allt det där som finns i vardagen som egentligen inte betyder någonting för dig, men som är otroligt viktigt för mig

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards