Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Linda - 1 januari 2012 22:04

Ja, ska vi nu se tillbaka på året som gått, så här på kvällskvisten den förste januari tjugohundratolv. 


Det har varit ett år fylld med smärta, sorg, ilska, frustration och hat, men den har också varit ett år fyllt av drömmar, stora steg, nya och gamla vänner, erfarenheter, självförverkligande, inre styrka, mod och en heeeel massa kärlek.


Jag saknar mycket, nu när jag sitter här i Min soffa, i Min lägenhet, jag har äntligen fått flytta hem, äntligen har tiden för min hyresgästers kontrakt nått sitt slut, och jag har fått, till viss del i allafall installerat mig i mitt hem igen. Det känns så otroligt skönt att slippa väskor, kassar och ett konstant flyttande. Men jag är också evigt tacksam och överväldigad inför mina vänners och min familjs förutsättningslösa erbjudande om sovplats, närhet och ömhet när jag behövde det allra mest och fortfarande behöver självklart, men nu jag iaf gå hem på eftermiddagen och sova i MIN säng... Det ska bli så otroligt skönt att få packa upp mina kläder, få plocka fram mina saker och bara va i mitt.. Nu kommer jag äntligen få landa, och jag kommar ta tillbaka min vardag!


Jag kommer minnas 2011 som året, jag övervann min rädsla för att släppa andra nära, året jag gav mitt hjärtat till en man, året jag tillät mig sj'lv att älska förusättningslöst, ett år som gav mig många fina minnen, men också året som gett mig erfarenheter, som gett mig förmågan att sl'äppa, att gå vidare, att lämna det som inte längre är bra, att minnen alltid finns kvar, mer att det är viktigt att släppa de fysiska aspekterna av det förgångna.


Jag har älskat och förlorat men jag lever, och jag lever väl.


Jag har planer för 2012 STORA och små som kommer skapa förutsättningar för framtiden ..


Gott nytt år mina vänner, jag värdesätter er alla. och ni är alla viktiga för mig och mitt livspussel  


  

Presentation


Allt det där som finns i vardagen som egentligen inte betyder någonting för dig, men som är otroligt viktigt för mig

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards