Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Linda - 24 januari 2011 12:37

Det blev en sjukt trevlig helg, med massa skratt, sällskapsspel och en öl eller 10, och lite dansande också självklart, jag är ju så sjukt bra på att dansa   



Åh, jag som hade så mycket att skriva, men helt plötsligt känns hjärnan tom och all inspiration försvann, och seghet kom över mig, inte riktigt ok, jag ska iaf dra igång damsugaren och börja greja lite, innan jag drar mig mot biblioteket här på krp, som inte öppnar förrän kl 14 (lustiga tider) sen bör det av ner mot Fia för en fika, och en kik och kanske till och med en liten snos på valparna, tänk 8 boxervalpar, som är dryga veckan nu, det är nästan farligt, F tittade på mig igår, och sa - få inga idéer nu, nej nej sa ja, inga idéer ja looooovar...


Jag vill ha en symaskin så jag kan sy kläder, det vill jag ha!


RAAAWWWWWW dags att röra på fläsket!! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Allt det där som finns i vardagen som egentligen inte betyder någonting för dig, men som är otroligt viktigt för mig

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards