Alla inlägg den 29 juni 2015

Av Linda - 29 juni 2015 07:51

SNÄLLA HJÄLP MIG i VÄRMLAND -Ulvsby - Lindrågen med omnejd!

Jag behöver all hjälp jag kan få, jag blev under förmiddagen/lunchtid idag (28/6) kontaktad av föreståndaren/ ägaren till kattpensionatet vi använt till mina älsklingar, då vi under helgen varit på semester, och berättade att alla 3 har rymt från den inne/utebur dem bott i sedan i fredags (26/6). Ägaren till pensionatet är osäker när dem försvunnit då hon inte sett dem sedan lördagen då dem spenderat stora delar av vistelsen i ute delen av buren. Ägaren påstår att killarna har rivit/bitit sönder nätet (av typ höns) i botten av uteburen och sedan grävt sig ut.

Jag skulle uppskattar hjälp i sökandet eller om ni i området kan hålla utkik, stället ligger i Lindrågen utanför Ulvsby (strax utanför Karlstad) och heter Lindbergets katthotell

Katterna heter Baloo (funnen)

SAKNAS FORTFARANE

Gordon (svart och vit, tatuerad och chipmärkt med ett rött halsband med kontaktuppgifter)

Knut (grå skeppskatt med blått halsband och är chipmärkt)

Snälla hjälp mig, jag är desperat, mina små älsklingar, det är mitt i skogen

Ovido - Quiz & Flashcards