Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Linda - 8 februari 2014 14:48

ibland uppstår en kris i livet, en kris som berör förr, nu och framtiden.. om två veckor är han förhoppningsvis färdig med det där borta liggandet och kommer hem, äntligen! Då är det slut med en helg var fjortonde dag och vi kan återgå till vardagen igen.. samtidigt som det är otroligt skrämmande så längtar jag så mycket att jag snart går sönder! Kan ni tänka er att 6 månader har runnit förbi? Det är sinnessjukt! Samtidigt som det har varit de längsta månaderna i mitt liv så har det också gått otroligt fort!

Nu tar vi tag i planering, företag hem och familj - fack you ångestnojja - du är inte välkommen i min mage och i min hjärna

ja bjur på ett osminkat duckfäjs

Presentation


Allt det där som finns i vardagen som egentligen inte betyder någonting för dig, men som är otroligt viktigt för mig

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Länkar

Kategorier

RSS

Sök i bloggen

Besöksstatistik

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards